کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت لردگان:

دشمنان انقلاب اقتصاد و فرهنگ ملت راهدف قرار داده اند

11 بهمن 1398 ساعت 13:28

حجت الاسلام قاسم پور امام جمعه موقت شهر لردگان گفت: دشمنان انقلاب و اسلام اقتصاد و فرهنگ ملت ايران را مورد هدف شيطاني خود قرار داده اند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حسين قاسم پور امام جمعه موقت شهر لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به برگزاري مراسم دهه دوم فاطميه (س) گفت: جا داره تشکر کنم از مردم ولايي و محب اهل بيت (عليهم السلام) شهرستان و هم از هيئات مذهبي شهرستان که سنگ تموم گذاشتند در مراسم حضرت فاطمه الزهرا (س) .

وي افزود: فرياد مظلوميت حضرت زهرا (س) وظيفه همه ماست، تمام عالم بايد غربت حضرت را بدانند، مسير گرايش به تشيع در طول سالهايي که مراسم حضرت فاطمه(س) برگزار مي شود افزايش پيدا کرده است.

بانوان بايد حضرت فاطمه (س) را الگوي زندگي و رفتار خود قرار دهند

قاسم پور گفت: وظيفه ديگر ما بنيان گذاشتن زندگي بر اساس اصول زندگي حضرت فاطمه (س) است، در واقع رنگ جامعه ما بايد مانند اهل بيت (ع) شود. جامعه ما بايد شبيه اهل بيت (ع) شود و بانوان مسلمان ما بايد حضرت فاطمه (س) را الگوي زندگي و رفتار خود قرار دهند.

وي در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اقتصاد را هدف قرار دادند، بنابراين اقتصاد، بازار و کالاي ايراني بايد شکوفا شود تا اقتصاد مقاومتي شکوفا شود، اينجا بايد ولايت مداري نشان داده شود، رفتار ما بايد به گونه اي باشد که در تمام زمينه ها و سطوح ولايت مدار باشيم.

امام جمعه موقت لردگان در بخش ديگر خطبه ها با اشاره به چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت:  دهه فجر سالروز بازگشت روح الله کبير به ايران، پير خمين آمد تا مردم را با هدايت خود به مسير حقيقي اسلام سوق دهد.  

وي افزود: امروز که دشمن از نسل جوان استفاده مي کند و رژيم پهلوي را تطهير مي کنند که در رژيم قبل چه افراد خوبي سرکار بودند و يک دلقک ربع پهلوي را علم کردند که اين مي خواهد ايران را نجات دهد، اين دلقک مي خواهد ايران را از چه نجات دهد؟ درست است که وضعيت اقتصادي مناسب نيست اما هر چه باشد از دوران پهلوي زمين تا آسمان متفاوت است، مقايسه کردن رژيم پهلوي با نظام مقدس اسلامي ظلم بزرگي است.

خطيب جمعه لردگان اشاره داشت: به برکت انقلاب اسلامي امروز سپاه از خاک کشورمان پايگاه نظامي عين الاسد را بمباران کرد و اين اقتدار ايران را نشان مي دهد.

وي اشاره داشت: حالا يک عده نو کيسه دارند به اين انقلاب خرده مي گيرند کساني که خودفروخته هستند و نمي توانند عزت و شکوه اين انقلاب را ببينند.

قاسم پور بيان داشت: طرحي که دلقک ديوانه، ترامپ قمارباز مطرح کرده، کل خاک فلسطين را تقديم به صهيونيست اشغالگر کرده است، اگر چه اين پروژه ها جاي نگراني ندارد چرا که هرگز تحقق نمي يابد، به خصوص وعده و کلام ايمانبخش رهبري که فرمودند: اسراييل 25 سال آينده را نخواهد ديد، اما از نقشه هاي دشمن نبايد غافل شويم لذا وظيفه ماست که هر روز قوي تر و هوشيار تر باشيم.

وي در پايان در مورد تهديد آمريکا بر عليه ايران گفت: ترامپ احمق يک غلط کرد و هنوز از آن بيرون نيامد هر روزه هواپيما هاي آمريکا و به ويژه طراح ترور سپهبد شهيد سليماني که در افغانستان به هلاکت رسيد و ترامپ بايد بداند توان مقابله با لشکر ميليوني مردم ولايت مدار ايران را نخواهد داشت.

انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 43782

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43782/دشمنان-انقلاب-اقتصاد-فرهنگ-ملت-راهدف-قرار-داده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir