۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۳۷۸۰
همزمان با گرامیداشت دهه فجر؛

بهره برداری از 26 طرح عمرانی ـ خدماتی در شهرستان بروجن

فرماندار شهرستان بروجن گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 26 طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از 26 طرح عمرانی ـ خدماتی در شهرستان بروجن
مسعود ملکی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از افتتاح 26 پروژه عمرانی ـ خدماتی با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ردیال در شهرستان بروجن خبر داد.
 
وی 25 طرح دام سنتی و زنبورداری، مدرسه شش کلاسه نقنه، تأمین آب آشامیدنی دهنو، تعویض و نصب کنتورهای چندزمانه هوشمند، مراکز جامع خدمات سلامت دوراهان، نقنه و امام سجاد بروجن، بهسازی و اصلاح نقاط حادثه خیز و... را از مهمترین پروژه های قابل افتتاح برشمرد که با حضور مسئولین کشوری و استان در طول دهه فجر به بهره برداری می رسند.
 
فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه کاربری این طرح ها در حوزه صنعت، زیرساخت، بهداشت و درمان، گردشگری، اداری، آموزشی و دامپروری می باشد، افزود: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال 352 نفر فراهم می شود.
 
مسعود ملکی همچنین از گلنگ زنی دو طرح اجرای زیرسازی و آسفالت در روستای سیف آباد و تبدیل سیم به کابل در سطح شهرستان بروجن خبر داد و اضافه کرد: برای تکمیل این دو طرح زیرساختی 9 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۰:۲۵

30 Jan 2020