۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۷۱
نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري؛

راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري با بيان اينکه در اسلام هيچگونه حزب و جناحي نيست گفت :راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا.
راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمين نکونام، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد دیشب در جمع مردم شهرستان اردل ضمن تسليت ايام فاطميه اظهار کرد: سيره حضرت فاطمه (س) بهترين الگو براي جامعه بشري است.

حجت الاسلام نکونام با تأکيد بر اينکه بانوان جامعه ما بايد فاطمه (س) را الگوي زندگي خود قرار دهند، افزود: امروز دفاع از ولايت‌ فقيه و پيروي از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولايت دفاع کرد ما هم بايد راه ايشان را ادامه دهيم و امروز مدافع ولايت و رهبري باشيم.

وي در  بخش ديگر سخنان خود به انتخابات و نقش مردم در اين حماسه سياسي اشاره کرد و افزود:مديريت ها مي توانند عزت طلب باشند و با توجه به دستورات دين مبين اسلام در مسيري حرکت کنند که ايران را براي اسلام بخواهند و يا سعادت طلب باشند و اسلام را براي ايران بخواهند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري حضور حداکثري در پاي صندوق هاي رأي براي ما تکليف شده و ما بايد با بررسي ديدگاه ها و شناخت کافي از برنامه ها و طرح هايي که توسط نامزدهاي مجلس ارائه مي شود فرد اصلح را انتخاب کنيم.

وي بيان کرد:بزرگترين مشکل امروز  کشور بازيگري سياسي است  لذا مجلسي بايد شکل دهيم که به فکر مردم و انقلاب باشد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه در اسلام هيچگونه حزب و جناحي نيست افزود:راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا.

حجت الاسلام نکونام بيان کرد:همه بايد با احساس مسئوليت در قبال آينده اين کشور، رأي خود را به صندوق انداخته و در فرصت باقي مانده به هر نحوي که امکان دارد براي شرکت حداکثري احاد جامعه تلاش کنيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۱:۱۹

28 Jan 2020