کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فتنه‌ها را به درستی درک و‌تحلیل کنیم مبادا کم بیاوریم

7 بهمن 1398 ساعت 9:18

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فتنه‌ها را به درستی درک و‌تحلیل کنیم مبادا کم بیاوریم و ناخواسته نگاهمان متفاوت شود.


به گزارش جهانبین‌نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای سانحه هوایی و شهدای صنعت برق استان ضمن بیان اینکه محافل شهدا سراسر نور هستند، گفت: باید با درک این غم نورانیت آن را حس کرد.

وی با بیان اینکه باید شهید بود تا شهادت را فهمید، توضیح داد: انسان شهید با تمام‌ وجود حس می‌کند که در محضر خداوند متعال قرار دارد و برای وصال لحظه شماری و سراسر وجودش را عشق و خدمت دربرگرفته و برای رسیدن به این رستگاری بزرگ تلاش می‌کند.

نکونام بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روزای انتهایی زندگی خود بسیار متفاوت بود و در مراسم غبارروبی حرم حضرت علی‌بن‌موسی(ع) برات شهادت خود را گرفت، این شهید والامقام به مردان خدا دلبسته بود و برای پیوستن به شهدا لحظه شماری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بایستی در این چند روز عمر تمرین خدایی شدن کنیم، اظهار کرد: همه امور در خدایی شدن و‌ اخلاص خلاصه شده و هرلحظه باید خودمان را در مقابل پروردگار حس کنیم.

وی ضمن بیان اینکه بایستی تلاش کنیم همانند شهدا زندگی کنیم، این راه طولانی و وظیفه سنگین است، تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است علاوه بر آن عرصه‌های مختلف آزمون وجود دارد که باید این میادین را برای خدا درست رقم بزنیم.

نکونام اضافه کرد: فتنه‌ها را به درستی درک و‌تحلیل کنیم مبادا کم بیاوریم و ناخواسته نگاهمان متفاوت شود، حاج قاسم سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود همه امور را در خداوند دید و هرگز جز و بغیر از خداوند کاری نکرد، چشم به دشمنان نداشت و به عنوان یک انتخابگر خوب راه ولایت‌فقیه را باصلابت پیمود و به شهادت رسید.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 43764

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43764/فتنه-ها-درستی-درک-و-تحلیل-کنیم-مبادا-کم-بیاوریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir