کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحليلگر مسائل سياسي؛

گام هاي بلند بيداري مردم عراق سيلي ديگر مقاومت به گوش آمريکا بود

6 بهمن 1398 ساعت 12:35

تحليلگر مسائل سياسي گفت: تظاهرات عراق سيلي محکمي به صورت آمريکا و هم پيمانانشان بود که نمي خواهند کشورهاي اسلامي، آزادي، عزت و استقلال داشته باشند.


سيداصغر حسيني تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز  با اشاره به تظاهرات ميليوني مردم عراق عليه امريکا گفت:تظاهرات در عراق براي خروج نظاميان آمريکايي از اين کشور با حضور گسترده مردم عراق برگزار شد و اين قيام مردم عراق سيلي محکمي به صورت مستکبراني بود که نمي خواهند کشورهاي اسلامي، آزادي، عزت و استقلال داشته باشند.

حسيني با بيان اينکه گام هاي بلند بيداري مردم عراق سيلي ديگر مقاومت به گوش آمريکا بود و اين تظاهرات ضد آمريکايي مردم عراق ثمره خون سردار سليماني است گفت: از جمله‌ آثار خون سردار شهيد سليماني و ابومهدي المهندس، تقويت روحيه استکبار ستيزي در جبهه‌ مقاومت است و اولين اثر آن نيز امروز در راهپيمایي استکبار ستيز مردم عراق در بغداد ظاهر شد و يقينا اين حرکت باعث می شود تا آمريکايي‌ها هر چه سريعتر اين کشور را ترک کنند.

وي افزود: امید است خداوند متعال به حرکت مردم برکت و عزت بيشتر دهد و به زودي شاهد خروج نظاميان آمريکايي از عراق و اين منطقه باشيم.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 43761

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43761/گام-هاي-بلند-بيداري-مردم-عراق-سيلي-ديگر-مقاومت-گوش-آمريکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir