کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد تاکید کرد

رویداد تولید محتوای بسیج سرآغازیست بر شناسایی استعدادهای برتر

3 بهمن 1398 ساعت 13:05

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: در رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج جوانان خلاق گرد هم آمده‌اند و این می‌تواند سرآغازی باشد برای شناسایی استعدادهای برتر.


سرهنگ هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در حاشیه بازدید از اولین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز;  اظهار کرد: در این رویداد جوانان خلاق در کنار هم گرد آمده‌اند و این می‌تواند سرآغازی باشد برای شناسایی استعدادهای برتر در بحث تولید محتوا.

وی با بیان اینکه بازی یکی از محورها در تولید محتوا است و صنعتی بسیار سودآور می‌باشد افزود: متاسفانه با وجود پتانسیل‌های بسیاری که در این زمینه وجود دارد بهره لازم از آن برده نشده است.

جمشیدی بیان داشت: این رویداد سرآمد خوبی است برای تقویت اقتصاد با بهره‌گیری از تولید محتوا.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد یادآور شد: اگر ما بتوانیم نخبگان در حوزه‌های مختلف تولید محتوا و ازجمله بازی را شناسایی کنیم می‌توانیم با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص اهمیت فضای مجازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری این فضا با ورود بسیجیان شکل ساختاری خوبی به خود گرفته و بچه‌های توانمندی گرد هم آمده‌اند و کارهای خوبی درحال انجام است اما باز هم می‌توان امید داشت که در این زمینه پیشرفت‌های بیشتری را شاهد بود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 43754

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43754/رویداد-تولید-محتوای-بسیج-سرآغازیست-شناسایی-استعدادهای-برتر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir