۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۳۷۴۶
درچهارمحال و بختیاری؛

اولین رویداد تولید محتوا تخصصی فعالان فضای مجازی افتتاح شد

اولین رویداد تولید محتوا تخصصی فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و تیم های تولید محتوا این استان افتتاح شد.
اولین رویداد تولید محتوا تخصصی فعالان فضای مجازی افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در افتتاحیه اولین رویداد تولید محتوا تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این رویداد هم زمان با سراسر کشور و با حضور بیش از 1500 نفر از بسیجیان فعال در عرصه تولید محتوا فضای مجازی در 31 استان برگزار می شود و این افتتاح یک اتفاق بسیار مهم در سراسر ایران است .

وی با بیان اینکه یاد و خاطره همه شهدا عزیز به ویژه شهدا جبهه مقاومت را گرامی میداریم افزود: امیدواریم  شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید بزرگ جبهه مقاومت یاریمان کند تا همچون خودش که در زمان حیات توانست پوزه دشمن را به خاک بمالد و با شهادتش نیز در گام دوم انقلاب قدم بزرگی برداشت ما نیز در جهت پیش برد اهداف نظام اسلامی محکم به پیش ببریم.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: امیدواریم در عرصه فضای مجازی نیز به مدد و یاری شهدا همچون سایر عرصه ها حضور داشته باشیم و بسیج همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس  برگ های زرین بسیاری در کارنامه خود داشت امروز نیز در فضای مجازی شاهد جهش خوبی از بسیجیان باشیم.

وی اذعان داشت: بسیج امروز در عرصه جنگ نرم که نسبت به   جنگ سخت حساس تر است به خوبی پیش می رود و امیدواریم همه دلسوختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام  قوت در این حوزه حضور داشته و همان طور که در این چهل سال سربلند بودیم ادامه راه را نیز با سربلندی طی کنیم.

سرهنگ مرادی یادآور شد: تیم های حاضر در این رویداد به مدت 48 ساعت و از ساعت 9 صبح امروز تا 9 صبح روز جمعه با یکدیگر به رقابت پرداخته و بر اساس ارزیابی داوران تیم های برتر معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  با اشاره به اهداف برگزاری رویداد خاطر نشان کرد: این رویداد یک مانور هماهنگ در سطح کشور است و همه ما تبدیل به یک ید واحد می شویم و کار را به خوبی می توانیم پیش ببریم .

سرهنگ مرادی اذعان داشت: تولید حجم قابل توجهی محتوا در فضای مجازی داشته باشیم و توانمندی بچه های بسیج را بتوانیم ارتقاء دهیم و تولیدات خوب و موثر در عرصه فضای مجازی داشته باشیم و بتوانیم اهداف شوم دشمن را خنثی کنیم.

وی شناسایی استعداد های برتر بسیج در عرصه تولید محتوا را یکی از مهم ترین اهداف این رویداد عنوان و یادآور شد: حضور هدفمند بسیجیان در رویداد تحقق کلیه اهداف را به دنبال دارد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۶:۲۲

22 Jan 2020