۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۴۳۷۴۳

۳ زنداني جرائم غيرعمد در لردگان از محل درآمد موقوفات آزاد شدند

مديرکل اوقاف و اموز خيريه چهارمحال وبختياري گفت: ۳ زنداني جرائم ملي و غيرعمد استان با دستور رييس سازمان اوقاف و امور خيريه کشور از محل درآمد موقوفات از زندان آزاد شدند.
۳ زنداني جرائم غيرعمد در لردگان از محل درآمد موقوفات آزاد شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛  مديرکل اوقاف و امورخيريه با اعلام خبر آزادي سه زنداني با جرائم غيرعمد در شهرستان لردگان  گفت: مرحله دوم آزادي زندانيان با کمک اوقاف آغاز شد و با اجراي مرحله دوم اين طرح تعدادي از زندانيان جرائم مالي و غيرعمدشهرستان لردگان آزاد شدند. 

حجت الاسلام اميري با اشاره به آزادي 3 نفر از زندانيان جرائم مالي و غيرعمد استان به دستور رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه کشور از عوايد موقوفات، گفت: گسترش فرهنگ وقف و ترويج آزادسازي زندانيان از اين محل نتايج چشمگيري درکاهش جمعيت کيفري زندان‌ها دارد.

وي تصريح کرد: بدهي اين سه زنداني آزادشده بيش از 500 ميليون ريال بوده که اين اعتبار با همت اوقاف، خيران و واقفان خيرانديش تأمين شده است.

اميري، با اشاره به اهميت گسترش فرهنگ وقف در زمينه و نيت‌هاي مختلف از جمله آزادسازي زندانيان جرايم مالي و غير عمد، فراهم کردن جهيزيه و ازدواج جوانان، گسترش فعاليت‌هاي قرآني و بيماران نيازمند افزود: فرهنگ‌سازي براي گسترش اين نيت‌ها يکي از برنامه‌هاي اين اداره کل در استان است.

وي، با اشاره به آزادسازي ۲۵ زنداني جرائم مالي و غيرعمد در مردادماه سالجاري به مناسبت عيد غدير خم، گفت: بدهي اين زندانيان نيز بيش از ۲ميليارد و ۲۵۰ ميليون ريال بود که از محل خيران چهارمحال و بختياري ، خيران خارج از استان و اجراي امينانه نيت واقفان آزاد شدند.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۰:۰۵

21 Jan 2020