۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۳۷۳۵

اهدای اعضای دو بیمار مرگ مغزی از اهالی شهرستان لردگان

هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری از اهداي اعضاي دو بيمار مرگ مغزي از اهالي شهرستان لردگان خبر داد.
اهدای اعضای دو بیمار مرگ مغزی از اهالی شهرستان لردگان
زهرا سیاح هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم مجید امیری، بيمار مرگ مغزي ۳۸ ساله از اهالي لردگان، اعضاي اين بيمار در بيست و هفتمين روز از ديماه ۹۸ به چندين بيمار نيازمند پيوند عضو اهدا شد.

وی تصریح کرد: دو کلیه این بیمار مرگ مغزي توسط دکتر شيراني رئيس بخش پيوند کليه و تيم مجرب همکاران وي به دو مرد ۳۶ و ۳۸ ساله نيازمند به پيوند كليه پيوند زده شد و كبد به شيراز انتقال يافت.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۵۰ پیوند کلیه با موفقیت در بخش پيوند کليه بيمارستان آيت اله کاشاني شهرکرد با موفقيت انجام شده است.

سیاح افزود: در سحرگاه بیست و هشتمین روز از دیماه ۹۸ نیز اعضاي بيمار مرگ مغزي فاطمه نوروزي، ۴۲ ساله، از اهالي يکي از روستاهاي شهرستان لردگان در اتاق عمل مرکز آموزشي و درماني آيت اله کاشاني شهرکرد جداسازي و کبد و كليه ها به شيراز و بخشي از نسوج وي به تهران منتقل شد.

هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتداي سال جاري تا کنون ۲۱ مورد اهداي عضو بيماران مرگ مغزي با اعلام رضايت خانواده هاي سخاوت مند اين عزيزان در استان انجام شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۴:۴۸

19 Jan 2020