۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۳۷۳۳
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ؛

بسیجیان در فضای مجازی در برابر توطئه های دشمن ایستاده اند/برگزاری رویداد فضای مجازی در جهت انسجام بیشتر رده های بسیج

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ما امروز در جنگ نرم رسانه ای قرار گرفته ایم و بسیجیان ما در فضای مجازی در برابر توطئه های دشمن ایستاده اند.
بسیجیان در فضای مجازی در برابر توطئه های دشمن ایستاده اند/برگزاری رویداد فضای مجازی در جهت انسجام بیشتر  رده های بسیج
سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهیدان حادثه هواپیما و کشته شدگان در کرمان اظهار کرد: امروز ما در جنگ نرم رسانه ای قرار گرفته ایم و جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت ظاهری فریبنده دارد.

مرادی با بیان اینکه امروز به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ نرم به سر می‌بریم، ادامه داد: از همین رو بسیجیان وارد عرصه شده‌اند تا در برابر توطئه‌های دشمنان بایستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با تاکید بر اینکه دشمن به‌خوبی پی به عظمت انقلاب و عظمت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف این انقلاب برده است، عنوان کرد: بسیج افتخار دارد که توانسته در عرصه‌های مختلف فضای مجازی حضوری پررنگ داشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از توطئه‌هایی که دشمنان انقلاب در سر می‌پرورانند سست کردن پایه‌ها و بنیان خانواده‌ها است، همچنین از بین بردن عفت و حیا در جامعه، ایجاد یاس و ناامیدی، مقابله با باورهای دینی و... از دیگر اهداف شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

مرادی تاکید کرد: امروز بسیج این افتخار را دارد که در برابر تهدیدات دشمن بایستد و با برنامه ریزی خوب در جهت مقابله با نقشه های شوم دشمن شبه افکنی کند.

وی به رویداد تولید محتوا فضای مجازی بسیج اشاره کرد و گفت: این رویداد در جهت انسجام بیشتر رده های بسیج برگزار می شود .

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۸:۱۷

21 Jan 2020