۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۳۷۲۹

لزوم اسقلال حوزه ورزش از جوانان

مدیرکل ورزش و جونان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات ناچیز حوزه جوانان پاسخگوی دغدغه و نیازهای این حوزه نیست.
لزوم اسقلال حوزه ورزش از جوانان
حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین‌نیوز با اشاره به نقش تاثیرگذار جوانان در کسب عناوین و افتخارات بین المللی در کشور، گفت: با وجود گستردگی حوزه جوانان، اعتبارات بسیار کمی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حوزه ورزش در بخش ورزش‌های حرفه‌ای، همگانی و قهرمانی نیازمند اعتبارات ویژه ای است، افزود: می‌طلبد بین صنایع بزرگ استان و سازمان ورزش و جوانان پیوندی ایجاد شود.

کریمی اعلام کرد: در حال حاضر 51 تیم به لیگ رسیده و بستکبال پس از 13 سال در لیگ قرار گرفته است و همچنین فوتسال بعد از 11 سال به دسته یک رسیده است، به‌علاوه هندبال و والیبال نیز پس از سالیان به دسته دو‌ راه پیدا کرده است.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اینکه با تمام مشکلات،  استقبال عمومی از ورزش‌های همگانی افزایش یافته است ابراز خرسندی نمود و توضیح داد: بایستی پیوند بیشتری میان صنایع و ورزش ایجاد شود البته در مورد تیم‌های راه یافته به لیگ صنایعی حمایت مالی از تیم‌ها صورت گرفت که قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بهترین اعتبار را در سطح کشور داشته، تشریح کرد: در سال 98 باتوجه به اوضاع اقتصادی کشور این سازمان نیز تحت‌الشعاع قرار گرفته است اما با این وجود بهترین کاروان ورزشی را در مسابقات داشتیم که در حدود 50 درصد مدال‌آوری و قهرمانی داشتیم.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از بهبود کیفیت و عملکرد بازرسی سازمان خبر داد و  تاکید کرد: در خود سازمان بازدید و بازرسی به منظور بهبود کیفیت و عملکردکاری افزایش یافته است و بخش روابط عمومی سازمان در سال گذشته و سال جاری افزایش تعداد خبر و اطلاع‌رسانی را داشتیم.

انتهای پیام/1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۶:۱۶

19 Jan 2020