۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۳۷۲۳
امام جمعه شهرکرد؛

نیروهای مسلح خادمان بی منتی هستند که خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند

امام جمعه شهرکرد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همیشه در کنار مردم بوده‌اند؛ این خادمان بی‌منت خود را فدای اسلام ، مردم مؤمن و انقلابی کرده‌اند.
نیروهای مسلح خادمان بی منتی هستند که خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ما در یک عرصه جهاد عظیم دیگری قرارگرفته ایم که بیش از گذشته باید به دشمن ابراز تنفر و بی زاری نماییم.

وی ضمن هم دردی با خانواده شهدا حادثه هواپیمایی  تصریح کرد: امروز یک اجتماع بزرگ و مهمی شکل گرفته ، امروز آفاتی را که دیگران دچار آن شده اند ما نباید دچارش شویم.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز باید فاسین در بین خودمان شناخته شوند اذعان داشت: آن هایی که خودشان را وقف خدمت می کنند را باید در میدان نگه داشت .
وی با اذعان بر اینکه صادقین باید میدان دار باشند و نقش بیافرینند عنوان کرد: حق محور ها را نباید عقب مانده خواند عده ای می خواهند جامعه را عقب نگه داشته و بین جامعه دیوار بکشند.

حجت‌الاسلام  نکونام ادامه داد: عده ای می خواهند جدا کننده صف های جامعه و حق محور ها را در حاشیه نگه دارند  تا بتوانند ولنگار خود را نشان دهند .
وی با اشاره به اینکه عده ای در کشور هستند که می خواهند پای دشمن را به کشور بیشتر باز کنند گفت: مراقب باشیم در دام این آدم ها گرفتار نشویم.
 
حجت‌الاسلام  با اشاره به اینکه نجات ما  در سایه همین گریه ها است خاطر نشان کرد:  گریه بر مظلوم ، گریه بر مصیبت و گریه بر امام حسین (ع) و شهدا است که می تواند ما را نجات دهد.

وی با اذعان بر اینکه آیه های پرودگار را بشناسید و نگذارید به آیه های خداوند آسیب برسد گفت: شهید سلیمانی یکی از آیات خدا بود چراکه  پیوند بین دنیا اسلام را ایجاد کرد و مقاومت را جان داد .

حجت‌الاسلام  با تاکید بر اینکه بعضی ها فرصت پیدا می کنند و در جامعه تنش ایجاد می کنند اظهار کرد: در جامعه اسلامی ما آیات زیادی از خداوند وجود دارد که باید همه آن ها در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد که حاج قاسم سلیمانی مصادره سیاسی شود گفت: نام حاج قاسم سلیمانی باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مجلس آینده نیازمند نمایندگان کاربلد، انقلابی، مؤمن و جهادی است خاطر نشان کرد:  نمایندگان باید روش درست تعامل با کشورهای خارجی را به درستی بلد باشد و بتواند در برهه‌های حساس به درستی نقش خود را ایفا کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حضور در نماز جمعه، راهپیمایی، امر به معروف و نهی از منکر مصداق جهاد در راه خدا است، اظهار کرد: هیچ‌گاه از تهدید دشمنان نترسید، این‌ها خودشان خار و ضعیف هستند.

وی در خصوص سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری نیز توضیح داد: مقصر اصلی تمام حوادث در کشور ما آمریکا است، این حوادث با به شهادت رسیدن شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در منطقه آغاز شد.

حجت‌الاسلام نکونام تأکید کرد: نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همیشه در کنار مردم بوده‌اند؛ این خادمان بی‌منت خود را فدای اسلام و مردم مؤمن و انقلابی کرده‌اند؛ بصیرت شما مردم در این برهه حساس قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به قدرت نیروهای مسلح و مؤمنان در مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، گفت: نصرت در مقابل دشمنان از وعده‌های خداوند به مومنان است؛ شاهد بودیم که موشک‌های ما پایگاه آمریکا را مورد اصابت قرار داد، اما آن‌ها نتوانستند کوچکترین پاسخی به این اقدام بدهند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۱۲

17 Jan 2020