۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۳۷۲۱
امام جمعه موقت شهر اردل:

آمريکاي جنايتکار از اقتدار سپاه و وحدت ملت ايران هراس دارد

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:وحدت و يکپارچگي ملت شريف اسلامي در مراسم تشييع سردار حاج قاسم سليماني، دشمنانبه خصوص آمريکاي جنايتکار را ترساند.
آمريکاي جنايتکار از اقتدار سپاه و وحدت ملت ايران هراس دارد
به گزارش جهابين نيوز، حجت الاسلام سيد ياسين حسيني امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي  الهي با اشاره با ايام فاطميه گفت: اميد است فرهنگ فاطمي که دفاع از ارزش هاي ديني و ولايت است بر جامعه ما حاکم باشد و ائمه اطهار (ع) هم براي استمرار اسلام با نفاق و کفر مبارزه مي کردند و حرکتشان سياسي بود.

حسيني اظهار کرد: دخت نبي اکرم اسلام هم در دفاع از ولايت و امامت کار سياسي انجام دادند و ما هم پيرو ائمه اطهار در دفاع از دين اسلام و مبارزه با کفر و نفاق هستيم.

وي با ذکر القاب مختلف حضرت زهرا (س) در خصوص ام ابيها گفت: اين لقب به معناي اصل و منشاء نبوت و ولايت است.
 
آمريکاي جنايتکار از اقتدار سپاه و وحدت ملت ايران هراس دارد

 
امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و هم‌رزمانش با اشاره به سيلي محکم سپاه به نيروهاي تروريستي آمريکا در پايگاه هوايي عين الاسد گفت: سپاه براي اولين بار بعد از جنگ جهاني دوم هيمنه آمريکا را خرد کرد از اين جهت به پاسداران گرامي تبريک مي‌گويم. 

حسيني ادامه داد: اين مسئله از چند بخش قابل توجه است که کم اهميت‌ترين بخش ميزان خسارت وارده به تجهيزات و تلفات جاني است اما بخش مهم تر اين است که ما به کشوري حمله کرديم که داعيه ابر قدرتي دارد و کشورهاي ديگر جرئت نزديک شدن به ناوگان دريايي اين کشور را نداشتند و ساير دولت‌ها از پهلو گرفتن اين ناوگان در نزديکي ساحل خود دچار رعب و وحشت و سقوط مي شدند. 

وي با تاکيد براينکه خون سردار سليماني سبب درخشش و وحدت بيشتر ملت ايران شد،گفت: اين موضوع در عزاي اين سردار تجلي پيدا کرد و بار ديگر ملت ايران شکوه خود را به ملت هاي عالم نشان داد، با شهادت سردار سليماني چهره واقعي آمريکا بار ديگر روشن و پايه هاي وحدت ايران و عراق و عمق جهاد و مبارزه در ميان امت اسلامي اثبات شد.

حسيني با اشاره به حضور ميليوني مردم ولايتمدار ايران در مراسم تشييع سردار دلها گفت: وحدت ويکپارچگي ملت شريف اسلامي در مراسم تشييع سردار حاج قاسم سليماني، دشمنان و به خصوص آمريکاي جنايتکار را ترساند.

امام جمعه موقت شهر اردل با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپيماي اکرايني گفت: دراين حادثه افرادي منافق وفتنه گرفرصت راغنيمت شمرده بودندوباتحت تاثيرقرار دادن احساسات مردمي سعي درايجادفتنه کرده که ازجمله اين افرادحضور غيرقابل توجيه سفيرخيره سر وگستاخ وبي شرم انگلستان  خبيث دراين تجمعات وهمراهي برخي هنرمندان کم مايه وفريب خورده وشهرت طلب است که باطرفداري دشمنان اسلام درخارج روبه رو شدند که آنها هدفشان انتقام ازسپاه وفرزندان برومند ايران است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۸:۲۴

17 Jan 2020