کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان بروجن/

سپاه در صف اول خدمت رسانی به مردم قرار داد

27 دی 1398 ساعت 14:39

امام جمعه شهرستان بروجن با اشاره به خدمات نظامی، عمرانی، سازندگی، دفاعی و... سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در صف اول خدمت رسانی به مردم قرار دارد.


به گزارش جهان‌بین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجن با اشاره به حوادث ناگوار هفته گذشته، گفت: خبر ناگوار سقوط هواپیمای اوکراینی و سیل سیستان و بلوچستان باعث شد هفته ای سخت و پرتلاطم برای کشور ایران باشد.

وی گفت: در شرایط سخت و دشوار دشمنان مترصد حوادثی هستند که در پی آن پیاده نظام خود را در گوشه و کنار کشور از لانه ها بیرون آورده و نظام اسلامی را به چالش بکشند.

امام جمعه شهر بروجن با بیان اینکه تا قبل از اعلام خطای انسانی در سقوط هواپیمای اوکراینی کسی به فکر شهدای این حادثه و خونخواهی آنان نبود، بیان کرد: حضور ناپاک سفیر انگلیس در تجمعات غیرقانونی تهران همگان را به این یقین رساند که این شکل ابراز همدردی ساخته و پرداخته روباره پیر انگلیس است.

حجت الاسلام هراتی مطلق امدادرسانی در حوادث طبیعی، احداث زیرساخت های مهم کشور، عمرانی و آبادانی در روستاها، اقتدار نظامی و موشکی، تأمین آرامش و امنیت را بخشی از خدمات سپاه پاسداران به کشور عنوان کرد.

وی افزود: خطای انسانی پیش آمده در سقوط هواپیمای اوکراینی نباید دلیل برنادیده گرفته شدن خدمات سپاه باشد و ملت ایران اجازه تخریب سپاه را نخواهد داد.

خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان و تخریب زیرساخت های شهری و روستایی در این استان، گفت: حضور و خدمات رسانی نیروهای مسلح و امدادی به مردم این منطقه قابل تقدیر است.

هراتی مطلق اضافه کرد: لازم است مردم عزیز کشور در کنار خدمات و کمک های دولتی به وظیفه انسانی خود عمل کرده و به تسریع در بهبود اوضاع زندگی هموطنان در سیستان و بلوچستان کمک نمایند.


انتهای پیام/۱۰۳۰ج


کد مطلب: 43720

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43720/سپاه-صف-اول-خدمت-رسانی-مردم-قرار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir