۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۳۷۱۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری/

افزایش 86 درصدی رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی در شهرستان بروجن

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از افزایش 86 درصدی رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی در شهرستان بروجن خبر داد.
افزایش 86 درصدی رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی در شهرستان بروجن
محمدرضا عَمرون در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 786 فقره پرونده در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی بروجن تشکیل شده است.
 
وی با بیان اینکه پرونده های تشکیل شده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز می باشد، گفت: 711 پرونده با اِعمال بیش از 85 میلیارد ریال جریمه نقدی رسیدگی و مختومه شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم رعایت موازین بهداشتی، حمل و عرضه کالاهای قاچاق و... را از عمده تخلفات صورت گرفته عنوان و افزود: تشکیل پرونده و رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 86 درصدی روبرو بوده است.
 
محمدرضا عَمرون همچنین از اجرای پویش "بدون قیمت نخریم" خبر داد و افزود: این پویش با هدف شناسایی واحدهای متخلف در استان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: درج قیمت بر روی کالا و خدمات از حقوق مسلم مصرف کننده بوده و براساس اصل حقوقی کلیه واحدهای صنفی ملزم به رعایت آن هستند.
 
لازم به ذکر است سامانه های تلفنی 135 تعزیرات حکومتی و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور دریافت شکایات گرانفروشی، تقلب و ارائه نکردن فاکتور خرید درنظر گرفته شده است.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۹:۳۰

16 Jan 2020