۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۴۳۷۱۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

یکی از استثنایی‌ترین نماز‌جمعه‌های انقلاب در این هفته رقم می خورد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نماز جمعه آتی در تهران به اقامت مقام معظم رهبری است که قطعا این نماز جمعه یکی از استثنایی‌ترین نماز‌جمعه‌های انقلاب بوده و رهبر معظم انقلاب رهنمون و نکات بسیاری را بیان می کنند.
یکی از استثنایی‌ترین نماز‌جمعه‌های انقلاب در این هفته رقم می خورد
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور افراد ناسالم در این فضا نه تنها به انتخابات بلکه در آینده به نظام و سلامت نظام جمهوری اسلامی ایران نیز لطمه می‌زنند.

وی با بیان اینکه خروجی انتخابات افرادی است که قرار است مجلس را اداره کنند و مجلس هم می‌خواهد برای کشور برنامه‌ریزی کند، افزود: نمی‌توان از افراد ناسالم که با زدوبند و شیطنت به این جایگاه رسیدند انتظار تفکر الهی و خدامحور داشت.

نکونام اظهار کرد: اصحاب رسانه، مدیران، احاد مختلف جامعه و... در محافل و مجالس مختلف حتی در جلسات کاندیدا به عنوان یک انسان نقش‌آفرین توجهات را به ضرورت انتخابات و زیبایی آن سوق دهید.

امام جمعه شهرکرد ضمن اشاره به نماز جمعه آتی در تهران به اقامت مقام معظم رهبری ادامه داد: قطعا این نماز جمعه یکی از استثنایی‌ترین نماز‌جمعه‌های انقلاب بوده  و رهبر معظم انقلاب رهنمون و نکات بسیاری را بیان می کنند.

وی با تاکید بر استمرار جلسات و محافل گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شهدای همراهشان و شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، توضیح داد: این قبیل جلسات و محافل در این برهه حساس از کشور و تاریخ انقلاب منجر می‌شود یاد شهدا همیشه زنده بماند، حقیقت همیشه باید زنده باشد.

نکونام در پایان ضمن تاکید بر اینکه این قبیل جلسات و محافل همیشه کمک‌کننده خواهد بود و فتنه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار را خنثی می‌کند، خاطرنشان کرد: دهه فجر آتی بسیار مهم است و بایستی با جدیت و درایت ممتازترین و متمایزترین دهه فجر رقم بخورد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۴۰

16 Jan 2020