۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۷۱۰
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

امدادرسانی به بیش از 2000 خودرو و اسکان ۳۴۲ مسافر در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران از اوایل فصول بارش سال جاری تاکنون به ۲۶۳۱ دستگاه گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده و همچنین ۳۴۲ مسافر در شب‌های برفی در راهدارخانه‌های سراسر استان اسکان داده شده است.
امدادرسانی به بیش از 2000 خودرو و اسکان ۳۴۲ مسافر در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری
شهرام ندیمی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتدای فصول بارش امسال تاکنون راهداران در جاده‌های سراسر استان مشغول خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم شریف استان و مسافرین عزیز هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط اقلیمی جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های بسیاری دارد و در فصول پاییز و زمستان شاهد بارش‌های سنگین و همچنین برف و کولاک است به همین علت عملیات راهداری زمستانی تلفیق و ترکیبی از تلاش راهداران و همت و یاری مردم عزیز در زمان های بارندگی است.

ندیمی افزود: راهداران از اوایل فصول بارش سال جاری تاکنون به ۲۶۳۱ دستگاه گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده و همچنین ۳۴۲ مسافر در شب‌های برفی در راهدارخانه‌های سراسر استان اسکان داده شده است.

ندیمی در پایان خاطرنشان شد: این اداره کل با ۳۱ راهدارخانه دائمی و ۱۳ راهدارخانه فصلی و همچنین ۲۲۵ پرسنل راهدار و ۳۳۰ دستگاه خودرو سنگین، نیمه‌سنگین و سبک آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و مسافرین محترم می‌باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۲:۵۵

15 Jan 2020