کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آسیب های اجتماعی جدی گرفته شود

25 دی 1398 ساعت 12:05

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است که آسیب های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری مرود توجه مسئولان قرار گیرد.


حمید کریمی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین‌نیوز ؛ با اشاره به آسیب‌های اجتماعی مربوط به جوانان و مواردی همچون کارآفرینی، اشتغال، ازدواج‌و اعتیاد، اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی متولی و‌ مرتبط ، بیش از گذشته بر این معضلات متمرکز شده چراکه با کار میدانی و همچنین تحقیقاتی که سازمان ورزش و‌جوانان چهارمحال و بختیاری انجام داده، اعتیاد و عدم اشتغال آسیب‌هایی هستند که سایر معضلات از آن‌ها ریشه می‌گیرند.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در خصوص مسئله ازدواج و طلاق توضیح داد: در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان به همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط تاکید شده که با تعامل یک‌دیگر برای حفظ وضعیت موجود و بهبود آن برنامه‌ریزی و اقدامات عملی صورت گیرد.

کریمی با اشاره به نقش رسانه اضافه کرد: رسانه با تولید محتوای مناسب در این‌خصوص، ارائه و گسترش آن می‌تواند اقدامات بزرگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام دهد.

وی با اشاره به طرح پیوند که بومی چهارمحال و بختیاری و متناسب با استان است، تشریح کرد: در طرح پیوند هشت دستگاه اجرایی در کنار یک‌دیگر اقدامات عملی انجام می‌دهند که از جمله اقدامات انجام شده در جهت کاهش موضوع طلاق و افزایش و بهبود کیفیت زندگی زناشویی دوره‌های آموزشی قبل، حین و بعداز ازدواج است.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد: سمن‌های مستقر در این سازمان در خصوص ازدواج آسان و اجرای طرح‌های ملی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتبارات کم اما خوبی را به استان بیاورند.

انتهای پیام/ 1029 ج
 


کد مطلب: 43709

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43709/آسیب-های-اجتماعی-جدی-گرفته-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir