۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۳۶۹۱
مدیر کل ورزش و جوانان؛

بهره برداری 49 پروژه ورزشی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 49 پروژه ورزشی در استان وجود دارد که برخی به بهره‌برداری رسیده و موارد در سال گذشته کلنگ‌زنی و آغاز به ساخت شده است.
بهره برداری 49 پروژه ورزشی در چهارمحال و بختیاری
حمید کریمی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین‌نیوز  با بیان اینکه ساخت و ساز بخش مهمی در سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است، افزود: با 11 پروژه‌ای که اخیرا به بهره‌برداری رسیده است در حدود سه سانتی‌متر مربع زیرساخت‌های ورزشی و همچنین سرانه ورزشی افزایش یافته است.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری دو سالن ورزشی جدید تا پایان سال جاری خبر داد و اعلام کرد: زمین چمن شهرفرادنبه و زمین چمن بابا حیدر در حال تکمیل شدن هستند به‌علاوه سالن ورزشی کوران نیز تا دهه فجر تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها برای توسعه ورزش‌های سالنی و فوتبال لازم هستند، عنوان کرد: در بخش جوانان خانه جوان شهرکرد در صورت تزریق اعتبار تا اواخر سال جاری درغیراینصورت تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

کریمی در خصوص خانه جوان شهرکرد تشریح کرد: این خانه بصورت کاملا مجهز با انواع سالن‌های آمفی‌تئاتر، جلسات و... در اختیار جوانان قرار می‌گیرد تا در مکانی امن و مناسب در کنار هم با هم‌فکری و تعامل گام‌های موثری برای خودشان بردارند.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری درخصوص تعداد تشکل و سمن‌های این سازمان توضیح داد: 59 سمن به ثبت رسیده در سازمان وجود دارد که از این تعداد حدود 20 سمن فعلا فعالیتی ندارند ولی مابقی سمن‌های فعالی هستند و این این تعداد سمن 19 سمن شاخص هستند و‌ حوزه جوانان کارهای بسیار خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: یکی از معضلات سمن‌ها تشکل‌ها عدم توازن آن در شهرستان‌ها بود که تلاش شد تیم‌های کاری در شهرستان‌ها نیز فعال شوند، ممکن است در برخی حوزه‌ها دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز تشکل داشته باشند که‌ سعی شده باهمکاری با یک‌دیگر کارها انجام شود.

انتهای پیام / 1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۴:۰۵

14 Jan 2020