۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۳۶۸۹

اعتبارات ورزش قابل مقایسه با حوزه جوانان نیست

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتباراتی که به حوزه ورزش داده می‌شود قابل مقایسه با اعتبارات بخش جوانان نیست همچنین اعتبارات معمولا با فرایند مالی انجام می‌شود.
اعتبارات ورزش قابل مقایسه با حوزه جوانان نیست
حمید کریمی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در حضور خود در پایگاه خبری_تحلیلی جهانبین نیوز؛ ضمن تشکر از عملکرد و همراهی این رسانه از انتقادهای سازنده و بجایی که از این سازمان توسط رسانه شده تقدیر کرد.

وی توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان در کنار هم خواسته یا ناخواسته قرار گرفته، درصورتی که جدا شدن این دو حوزه مهم برای جوانان بهتر می شود چراکه نگاه عمومی به اینصورت است که در حوزه ورزش بیشتر و قوی‌تر کار می‌ شود.

کریمی ادامه داد:   متاسفانه در خصوص حوزه جوانان کم‌کاری صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: ورزش به دلیل تنوع بالایی که دارد با حدود 270 رشته در قالب 51 فدراسیون به خودی خود جاذبه بالایی دارد .

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تلاش شده با نگاه مساوی و عدالت‌آمیز به هر دو قسمت این سازمان نگاه شود، گفت: بسیاری از اقداماتی که در حوزه ورزش انجام می‌دهیم، برای جوانان است اما در نهایت عموم مردم تفاوت بین این دو بخش را حس می‌کنند، یقینا اگر این دو حوزه جدا شود رسالت‌ها و ماموریت‌ها بهتر به ثمر خواهد نشست و مدیران نیز کامل، بادقت و تمرکز بیشتری به حوزه خود می‌پردازند.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۷:۰۵

14 Jan 2020