۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۳۶۸۸
هم زمان با دهه فجر؛

برگزاري 60 برنامه فرهنگي و هنري در اردل

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل از برگزاري 60 برنامه فرهنگي و هنري به مناسبت دهه فجر در اين شهرستان خبرداد.
برگزاري 60 برنامه فرهنگي و هنري  در اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل در اولين جلسه کميته فرهنگي و هنري دهه فجر شهرستان اردل اظهار کرد:  در ماندگاري اين انقلاب و حفظ  آن همه مردم سهيم بوده‌ و هر آنچه توانسته‌اند از جان و مال خويش در راه اعتلاي آن هزينه کرده‌اند و اين بزرگترين خاري است که بر چشم دشمنان ماست چرا که مي‌بينند کوچک و بزرگ، پير و جوان در رکاب رهبر و انقلاب خود ايستاده‌اند.
 

 
همتي خاطرنشان کرد: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران اتفاقي بي‌بديل در تاريخ  معاصر به شمار مي‌آيد که در مسائل سياسي جهان و منطقه ايفاگر نقش تعيين‌کننده و تحولات غيرقابل پيش‌بيني بوده است.
 
وي از اجراي 60 برنامه فرهنگي و هنري شاخص در اين شهرستان خبر داد و يادآور شد:برگزاري جنگ شادي شامل اجراي نمايش تئاتر طنز با حضور هنرمندان برجسته شهرستان، اجراي موسيقي صحنه‌اي، مسابقه، برگزاري همايش‌هاي مختلف در سطح دانشگاه‌هاي شهرستان، برگزاري محفل انس با قرآن، برپايي عصر شعر و خاطره با حضور عموم مردم، برگزاري مسابقات سرود، تيراندازي، کتابخواني، مشاعره، برگزاري محافل علمي، فرهنگي و هنري براي انتقال فرهنگ انقلاب به نسل تازه، برگزاري مسابقات وبلاگ‌نويسي، کاريکاتور، شعر، عکس و فيلم با موضوع انقلاب، بيداري اسلامي، نواختن سرود و آهنگ‌هاي انقلابي و تجليل از فعالان قرآني از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين ايام است.
 

 
مسئول کميته فرهنگي و هنري دهه فجر شهرستان اردل بيان کرد: برنامه ها با رويکرد وحدت و انسجام و ايجاد شادي و نشاط و اميد به آينده و گراميداشت سردار سليماني برگزار مي گردد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۴:۲۲

14 Jan 2020