۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۴۳۶۸۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

انقلاب اسلامی فراز و فرود دارد اما سقوط ندارد / در آینده ای نزدیک همه حقایق روشن می شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده و هست اما هیچگاه سقوط نمی کند.
انقلاب اسلامی فراز و فرود دارد اما سقوط ندارد / در آینده ای نزدیک همه حقایق روشن می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام امروز در ویژه برنامه بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی خوشبختانه در تمامی مراکزعلمی، فرهنگی، اقتصادی، تجاری و ... به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام عذاداری سردار شهید سلیمانی هیچ کس از غافله عقب نماند  تصریح کرد: هرکس به نوبه خود تلاش کرد در مراسمات حضور داشته و عرض ادب کند.

حجت الاسلام  نکونام  با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی را گردن ما دارند اظهار کرد: سردار سلیمانی در تمام عرصه ها حضور داشت و هرجایی که به وجود ایشان نیاز بود خود را وقف همان جا می کرد و از دشمن هیچ هراسی نداشت به همین خاطر است که میگوییم شهید سلیمانی به گردن همه مسلمانان حق بزرگی دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد ، نگاه، اندیشه، خدمت و همت شهد سلیمانی بین المللی بود اظهار کرد: آزاد کردن بشر از مستکبرین عالم به ویژه شیطان بزرگ یکی از اقدامات سردار سلیمانی بود.

حجت الاسلام  نکونام با اشاره به اینکه هرکجا نیاز بود که سردار سلیمانی ورود عملی داشته باشند به میدان میرفتند اظهار کرد:  شهید سلیمانی مقاومت و دسته های بهم پیوسته فعال را در همه جای جهان اسلام شکل داد و نقش آفرینی کرد.

وی با تاکید بر اینکه جایی نبود که به وجود این شهید نیاز باشد و ایشان نرود  تصریح کرد: جا دارد برای این شهید بزرگوار تا می توانیم محافل و مجالس پی در پی تشکیل دهیم.

حجت الاسلام  نکونام با اذعان بر اینکه سقوط برای پرچم و جریان حق بی معنا است گفت: در حال حاضر در یک تگنا قرار گرفته ایم اما خدای متعال کمک همه ما است و ما را یاری می کند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به شهادت رسید و با شهادتش یک اجتماع عظیم شکل گرفت بیان داشت: در ایران، عراق، لبنان، فلسطین یک پیوند عمیقی صورت گرفت که تا امروز بی سابقه بوده است .

حجت الاسلام  نکونام  با اشاره به اینکه در این مراسمات متاسفانه عده ای جان خود را از دست دادند گفت: کشته شدن افراد در کرمان حکمت خداوند بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما انواع فتنه ها ایجاد شده است تصریح کرد: خداوند همیشه حق را پیروز کرده و نباید نگران این مسئله باشیم.

حجت الاسلام  نکونام با تاکید بر اینکه مسئله هواپیما اکرانی مسئله کشیده ای است اظهار کرد:  عزیزان ما در سپاه اخلاص به خرج داده و بزرگی کردند ،به میدان آماده و مسائل را گردن نهادند چه بسا که در آینده ای نزدیک همه پردها کنار رفته و همه چیز مشخص می شود اما در حال حاضر فصل آن نیست که همه چیز گفته شود.
 
وی با تاکید بر اینکه یادتان نرود که آمریکا شیطان بزرگ است و شیطنت های آن پیچده خاطر نشان کرد: حواسمان باشد میدان را دست دشمن ندهیم.
 
حجت الاسلام  نکونام در پایان اظهار کرد: حواسمان باشد با بصیرت ، بینش  و دقت کار خود را انجام دهیم و همه چیز را به خداوند بسپاریم که قطعا" پیروزی از ان ما است.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۷:۰۱

14 Jan 2020