کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

شهید سپهبد سلیمانی الگویی است برای همه اقشار جامعه

23 دی 1398 ساعت 14:34

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شهید سپهبد سلیمانی در 63 سالگی به شهادت رسید و زندگی ایشان درس‌های بسیاری برای ما داشت که این درس‌ها برای یک قشر خاص نبوده بلکه برای همه کسانی است که بخواهند از این سردار بزرگ پیروی کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ویژه برنامه بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که پیش از ظهر امروز در دانشگاه شهرکرد برگزار شد با اشاره به قرارگیری در ایام فاطمیه اظهار کرد: هرجایی که گره‌ای در کار باشد با توسل به ائمه اطهار این گره گشوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس هرجا به سختی برخورد می‌کردیم با توسل به یکی از اهل بیت (ع) و خصوصا حضرت فاطمه زهرا (س) گره از کارمان باز می‌شد افزود: سال 94 در جبهه مقاومت گروه‌های تکویری برای محاصره 57 نفر از نیروهای جبهه مقاومت و شیعه عملیاتی انجام دادند.
 
سردار اکبری ادامه داد: آن روز مصادف بود با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و وقتی که خودروهای انتحاری به مقر استقراری این 57 نفر هجوم آوردند، بچه‌های مدافع حرم مظلومانه به خاکریز پناه برده و از پشت بیسیم فریاد کمک‌خواهی شنیده می‌شد، باتوجه به اینکه گردان، گردان حضرت زینب (س) بود و روز میلاد مادر گرامی ایشان، فرمانده از این دو بانوی بزرگوار طلب کمک کرده و به این ترتیب تصمیم می‌گیرد توپی در بین تکویری‌ها شلیک کند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با شلیک این توپ ترکشی به سر فرمانده تکویری‌ها اصابت کرده و به دنبال آن با شلیک گلوله 36 نفر از داعشی‌ها به هلاکت رسیدند، به این ترتیب با توکل به حضرت زهرا (س) خونی از دماغ مدافعان حرم نیامد و آنجا معجزه بزرگی دیده شد.
 
وی با اشاره به اینکه حوادث اخیر هم تلخی‌های زیادی داشت و هم شیرینی‌های زیادی خاطرنشان کرد: شیرینی این حوادث بر کام شهدای عزیزمان شیرین باد، حاج قاسم و یارانش دنبال چشیدن شیرینی این چنینی بودند و تشییع جنازه‌هایی که در کشور صورت گرفت و حضور پرشور مردم زنده بودن انقلاب را به دنیا نشان داد.
 
سردار اکبری تلخی‌های این حوادث را از دست دادن بهترین فرمانده و هم‌رزمانش عنوان و افزود: حادثه سقوط هواپیما، جان‌باختن عده‌ای هم‌وطنان در مراسم تشییع شهدا و حوادث سیل اخیر در سیستان و بلوچستان از دیگر تلخی‌های اخیر بود.
 
فرماده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شهید سپهبد سلیمانی در 63 سالگی به شهادت رسید و زندگی ایشان درس‌های بسیاری برای ما داشت که این درس‌ها برای یک قشر خاص نبوده بلکه برای همه کسانی است که بخواهند از این سردار بزرگ پیروی کنند.
 
انتهای پیام/1026ج    


کد مطلب: 43685

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43685/شهید-سپهبد-سلیمانی-الگویی-همه-اقشار-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir