۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۳۶۸۴
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعلام آمادگی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری جهت کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر هم این بنیاد آمادگی دارد تا به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین‌آلات همکاری لازم را با مسئولان استان سیستان و بلوچستان انجام دهد.
اعلام آمادگی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری جهت کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به جاری شدن سیل در استان سیستان بلوچستان اظهار کرد: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی‌بر اینکه عمق آب به هشت متر رسیده بنابراین امدادرسانی به هموطنان از وظایف همه آحاد مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه در سیل فرودین‌ماه هم بنیاد مسکن جهت بهسازی و بازسازی واحدها در کنار مردم در استان‌های سیل‌زده بود، افزود: درحال حاضر هم این نهاد آمادگی دارد تا به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین‌آلات همکاری لازم را با مسئولان استان سیستان و بلوچستان انجام دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، بیان کرد: از مردم استان و همچنین سایر استان‌ها استدعا داریم از ظرفیتی که این نهاد در سراسر کشور در اختیار مردم جهت مقاوم‌سازی مسکن‌های فرسوده و غیرمقاوم قرار داده است استفاده نمایند تا در موقع وقوع حادثه کمترین خسارات جانی و مالی را شاهد باشیم.

رئیسی ادامه داد: درصورت نیاز این نهاد انقلابی در کنار سایر دستگاه‌ها امدادی و خدمات‌رسان استان آماده امدادرسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۷:۴۸

14 Jan 2020