۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۶۶۸
رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری؛

تشکیل جبهه رسانه ای از تیر ماه سال جاری / سواد رسانه ای در بین مسئولان ما باید بالا رود

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: سواد رسانه ای نه تنها بین مردم و اصحاب رسانه باید بالا باشد بلکه مسئولان ما نیز باید سواد رسانه ای بالایی را داشته باشند.
تشکیل جبهه رسانه ای از تیر ماه سال جاری / سواد رسانه ای در بین مسئولان ما باید بالا رود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ البرز للگانی رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری عصر امروز در نشست اعضا بسیج رسانه با نماینده ولی فقیه در استان ؛  گفت: در طی یک سال گذشته رسانه های استان چهارمحال و بختیاری اقدامات خوبی در زمینه های مختلف را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه از سوی رسانه های این استان اطلاع رسانی های سازنده ای را شاهد بودیم اظهار کرد: در بحث سیل امسال رسانه های استان به خوبی عمل کرده و اطلاع رسانی کاملی را داشته اند.

للگانی ادادمه داد: رسانه های این استان در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، جشنواره کشوری و شمیم خانواده ، روز قدس و ... به خوبی عمل کرده و آثار فاخری را تولید کردند.

وی با اذعان بر اینکه بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جبهه واحد رسانه ای باید تشکیل می شد گفت: خوشبختانه از تیرماه سال جاری جبهه واحد رسانه ای را در این استان تشکیل داده ایم.

للگانی با بیان اینکه  حضور بسیجیان رسانه ای  از حضور محور به برنامه محور تغییر کرده است گفت: در بحث موضوعات اجتماعی، رسانه های ما خوب عمل کرده اند.

وی یکی از ضعف های رسانه های این استان را فوروارد کردن مطالب عنوان کرد و گفت: رسانه ها باید تلاش کنند تولید محتوا بیشتری را داشته باشند.

للگانی با تاکید بر اینکه سواد رسانه ای در بین مسئولان ما باید بالا رود گفت: سواد رسانه ای نه تنها بین مردم و اصحاب رسانه باید بالا باشد بلکه مسئولان ما نیز باید سواد رسانه ای بالایی را داشته باشند.

وی در پایان به جشنواره رسانه ای ابوذر نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون آثار زیادی به دبیر خانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شده است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۵۶

11 Jan 2020