۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۳۶۶۴

جمع آوری بیش از 3 میلیارد تومان صدقه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکاری استان ۳ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان صدقه به نیازمندان اهداء کرده‌اند.
جمع آوری بیش از 3 میلیارد تومان صدقه در چهارمحال و بختیاری
علی ملک پور  مدیر کل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ بیان کرد: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان براساس دستورات دینی به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد.

وی بابیان اینکه محل هزینه‌کرد صدقات از پیش و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین می‌شود افزود: ۱۰ درصد شامل ۳۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به تعمیر، تکمیل و احداث مسکن مددجویان و ۹۹ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین ۳۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی، ۶۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام شهری و ۹۹ میلیون ۳۹۰ هزار تومان برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی پرداخت شده است.

ملک پور با اشاره به اختصاص ۱۶۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به سالمندان گفت: ۴۶۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان نیز به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

وی بابیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است ادامه داد: ۳۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز به امر ازدواج نیازمندان اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت ۶۲۹ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان کمک‌های موردی به نیازمندان خاطرنشان کرد: همچنین ۶۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان لوازم ضروری زندگی خریداری و در بین مددجویان توزیع شده است.

ملک پور ادامه داد: ۳۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز در راستای برگزاری اردوهای زیارتی و اردوهای آموزشی و تربیتی مددجویان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ۳۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان در راستای ایجاد زمینه شرکت مددجویان در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: همچنین ۳۶۴ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان نیز به اجرای طرح‌های مشترک از جمله احداث مسکن با مراکز خیریه اختصاص یافته است.

شایان ذکر است، عموم مردم و خیران نیکوکار برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه خود و یا ارسال عدد سه به سامانه الکترونیکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب برنامه آپ در هر زمان و مکانی کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود برسانند.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۴:۵۷

13 Jan 2020