۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۳۶۵۶
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

شهید قاسم سلیمانی امروز به‌عنوان یک شاخص حق و حقیقت است

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی امروز به‌عنوان یک شاخص حق و حقیقت است ، لازم نیست حتما فردی به حد امام راحل، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برسد تا میلیون‌ها نفر از مردم در تشییع پیکرش شرکت کنند، همین که یک سرباز تحت امر فرمانده باشد کافی است تا مردم همچون همان فرمانده برایش سنگ تمام بگذارند.
شهید قاسم سلیمانی امروز به‌عنوان یک شاخص حق و حقیقت است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، گفت: برخی‌ها می‌خواهند بروند مذاکره کنند، امتیاز بدهند و ضعف نشان دهند، این‌ها هر کاری می‌خواهند بکنند اما ما ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم.
خطیب نماز جمعه شهرکرد افزود: عده‌ای گفتند ما نمی‌توانیم مقابل آمریکا بایستیم، مراقب باشید جنگ نشود، این‌ها انسان‌های ضعیف هستند که نمی‌توانند مقاومت کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شیطنت‌ها در برابر راه انبیا فساد است، افزود: ازجمله این مفاسد، فساد اخلاقی است که طرفداران انبیای الهی در این خصوص باید بیدار باشند، فحشا و فساد با راه انبیا سازگار نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایام فاطمیه اول از دیروز و با شهادت حضرت زهرا (س) آغاز شده است، عنوان کرد: این بانوی مکرمه که انسانی بین‌نظیر در نوع خودش بود بانویی است که در تعبد، ایمان، خضوع، ولایتمداری، بصیرت و... سرآمد بودند، از ما انتظار نیز دقیقا همچون ایشان رفتار کنیم اما انتظار می‌رود هرچه در توان داریم همچون این بانوی مکرمه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال فاطمیه بدون عزیز صادق و راستین حضرت زهرای مرضیه (س) برگزار می‌شود، شهید سپهبد قاسم سلیمانی تلاش کرد همچون این بانوی بزرگ انقلابی، مدافع حریم امامت، حامی مظلومان، پاک و... رفتار کند.

نکونام با تاکید بر اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی امروز به‌عنوان یک شاخص حق و حقیقت را نشان می‌دهد، عنوان کرد: لازم نیست حتما فردی به حد امام راحل، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برسد تا میلیون‌ها نفر از مردم در تشییع پیکرش شرکت کنند، همین که یک سرباز تحت امر فرمانده باشد کافی است تا مردم همچون همان فرمانده برایش سنگ تمام بگذارند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود، برخی‌های بی‌انصافی می‌کنند و می‌خواهند این شهید را به نفع خودشان مصادره کنند، اما سردار شهید سلیمانی یک فرد فراجناحی میانه‌رو بود، همان‌گونه که هیچ تندروری در برنامه‌های رهبر دیده نمی‌شود شهید سلیمانی نیز این‌گونه بود.

وی به حادثه کرمان و کشته شدن عده‌ای از هموطنان در اثر ازدحام جمعیت و همچنین سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن همه سرنشینان آن اشاره کرد و به خانواده‌های داغدار این افراد تسلیت گفت و خواستار تسریع در روشن شدن علت حادثه سقوط هواپیما شد.

نکونام به فرمانده جدید سپاه قدس سردار قاآنی تبریک گفت و عنوان کرد: از همه آن‌های که یک سیلی جانانه به آمریکا زدند تشکر می‌کنم، به‌زودی پرده‌ها کنار رفته و حقایق آشکار می‌شود تا عمق ضربه ایران به آمریکا در حملات موشکی به پایگاه‌های این کشور مشخص شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آمریکا دیگر آمریکای قبل نیست و ابهت آن شکسته شده است، گفت: آمریکایی‌ها نتوانستند حتی یک موشک شلیک کنند چراکه قدرت هوا و فضا و سایبری ایران در اوج خود قرار دارد.

اتنهای پیام /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۸:۰۹

10 Jan 2020