۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۳۶۴۷
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري:

شهادت حاج قاسم سليماني، گام دوم انقلاب را بيمه کرد/ حاج قاسم، گنجينه اي از معرفت هاي اخلاقي بود

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: اگر امروز خبر شهادت مالک اشتر سيدعلي رسيد بدانيد اين سرزمين صدها مالک اشتر دارد. خون سردار مايه حيات اسلام است. و جبهبه مقاومت امروز با تمام وجود در مقابل آمريکا ايستاده است و آمريکايي ها به بن بست رسيده اند و هر جاي عالم امريکايي ديده شود مردم از آان ها نفرت دارند.
شهادت حاج قاسم سليماني، گام دوم انقلاب را بيمه کرد/ حاج قاسم، گنجينه اي از معرفت هاي اخلاقي بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري  در جمع عظيم مردم ولايت مدار و شهيد پرور شهرستان لردگان گفت: اين حضور با شکوه شما مردم شهرستان لردگان قابل تقدير است .

وي افزود: قدرت و پشتيباني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مردم هستند و سيل عظيمي از مردم سراسر کشور در مراسم عزاداري سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني يک پيام بزرگ براي آمريکا و دشمنان انقلاب بود.
 
حاج قاسم سيدالشهدا مقاومت بود
وي تصريح کرد: زماني که ما خواب بوديم حاج قاسم سليماني بيدار بود و از تمام ملت هاي مظلوم جهان دفاع مي کرد، اما امروز پس از شهادت اين سردار عزيز و بزرگوار سپاه اسلام و تمام ايران خواهان انتقام حاج قاسم سليماني هستند، در واقع حاج قاسم سيدالشهدا مقاومت بود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) با اشاره به ايام فاطميه گفت: رزمندگان اسلام چه در دوران جنگ و چه در هر شرايطي هميشه به حضرت زهرا (س) توسل داشته اند و اين ويژگي به خصوص در سپهبد شهيد سليماني بسيار برجسته تر بود.
 

خون حاج قاسم سليماني به اندازه دوران حيات ايشان تاثيرگذار بود
 
وي در ادامه افزود: در ابتدا شهداي مدافع حرم چندان شناخته شده نبودند اما زماني که سردار همداني شهيد شد آنگاه بود که مردم اين عزيزان را شناختند مراسم و عزاداري هاي گسترده اي گرفتند نمونه آن مراسم سپهبد شهيد سليماني بود، در واقع خون حاج قاسم سليماني به اندازه دوران حيات ايشان تاثيرگذار بود.
 
بزرگترين هدف سردار شهيد سليماني اتحاد جهان اسلام بود

سردار اکبري همچنين تصريح کرد: بزرگترين هدف سردار شهيد سليماني اتحاد جهان اسلام بود و امروزه  پشتيباني و وحدت نياز کشور ما است، قدرت نظام جمهوري اسلامي ملت ايران هستند، سپهبد شهيد سليماني يکي از برجسته ترين ژنرال هاي نظامي جهان و از طرفي يک عارف، معلم، روحاني، سياستمدار بي نظير بود.
 
حاج قاسم گنجينه اي از معرفت هاي اخلاقي بود
وي با اشاره به شخصيت سردار شهيد سليماني گفت: حاج قاسم سليماني يک خصوصيت بزرگي داشت که اگر ما نيز داشته باشيم موجب محبوبيتمان در بين آحاد مردم خواهد شد، حاج قاسم ذليل بود در مقابل خداوند و عزيز شد در مقابل مردم و سرباز ولايت بود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع)، به فرمایشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت :  ايشان حتي در جنگ هم شرع را رعايت مي کردند، در هر شرايط و موقعيتي شرع را انجام مي داد، اين نشانه خدا دوستي آن شهيد عزيز بود و امروز بايد هر کدام از ما يک عهد و پيماني ببنديم؛ بياييم رفتارهاي حاج قاسم را الگو قرار دهيم و به آن عمل کنيم، حاج قاسم گنجينه اي از معرفت هاي اخلاقي بود، اين عاقبت بخيري حاج قاسم به اين جهت بود که در هر کار خيري که رضايت خداوند در آن بود پيشقدم بود همانند کمک به مردم سيل زده کشور در سال گذشته.
 
سردار اکبري گفت: آرزوي حاج قاسم شهادت بود، ايشان نماد و سمبل يک تفکر و پرورش يافته مکتب امام خميني (ره) و امام خامنه اي (مدظله العالي) بودند و شهادت حاج قاسم آغاز کار است که با اتحاد جهان اسلام، آمريکا هر لحظه کابوس خواهد ديد.
 
دشمنان بدانند مکتب خميني و خامنه اي سليماني ها دارد
وي افزود: دشمنان بدانند مکتب خميني و خامنه اي سليماني ها دارد و اگر چه سپاه اسلام اولين ضربه را به پايگاه تروريست هاي آمريکايي در عين الاسد عراق با بمباران موشکي زد اما دشمن به زودي نتيجه کار خود را به مراتب بدتر خواهد ديد.
 
وي در ادامه اشاره داشت: اينکه چرا دولت آمريکا دست به چنين جنايت بزرگي زد و اينکه چرا سردار عزيز جبهه مقاومت را به شهادت رساندند، در واقع اين را غربي ها مطرح کردند که اولين دليلش اين است که، دولت آمريکا پس از انهدام پهپاد آمريکا توسط ايران خود را تحقير شده ديدند و تکنولوژي و قدرت آمريکا به شدت افول کرد.
 
سردار اکبري دليل دوم اين جنايت بزرگ را، ماجراي آرامکو در عربستان دانست: چرا که آمريکا داعيه تامين امنيت آن را داشت و بارها گفتند که هيچ قدرتي توانايي نفوذ و زدن آن را ندارد در اين زمينه نيز تحقير شدند.
 
نکته آخر اينکه از زمان حضور نيروهاي نظامي آمريکا در منطقه ده ها و شايد صدها هزار نفر تلفات دادند، حالا آمريکا دليل اين همه تحقير در جهان را در طراحي ها و قدرت نظامي سردار سپهبد شهيد سليماني مي دانستند. لذا دست به اين جنايت بزرگ زدند، با اين دليل که سپهبد سليماني به عنوان يک قدرت نظامي و سياسي در منطقه در عراق، سوريه و...  آمريکا را بارها تحقير کرده بود.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۰:۳۸

9 Jan 2020