۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۳۶۳۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

قبل از به خاک سپردن شهید سلیمانی آغاز انتقام گیری رقم خورد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تقدیر این چنین بود که حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده نشود تا آغاز انتقامش هم صورت بگیرد و این برای همه مسلمانان و ایران جای تبریک دارد.
قبل از به خاک سپردن شهید سلیمانی آغاز انتقام گیری رقم خورد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام امروز در جمع مدیران استان با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک رادمرد بزرگ بود که زمین و همه تعلقاتش برایش بسیار کوچک و ناچیز بود و حق هم همین بود که آسمانی شود چراکه از عمق جان برای عروج لحظه شماری می‌کرد.
 
امام جمعه شهرکرد با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهید ابومهدی المهندس و همرزم شهیدش گفت:  شهید ابومهدی المهندس واقعا انسان بزرگی بود، چه مبارزاتش در دوران حاکمیت صدام پلید در عراق و حزب بعث و چه بعد در دوران دفاع مقدس حضورش در ایران اسلامی  از تلاش‌گران جدی در دفاع مقدس و سربازان پیشگام در این دوران هشت ساله بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره نقش بی‌بدیل شهید المهندس در دفاع از جبهه اسلام و مقاومت افزود: این شهید در دفاع از جبهه مقاومت در لبنان و دفاع از فلسطینیان و ایستادگی در برابر صهیونیست و بعد هم در مقابله جدی با مولود خبیث اشق الاشقیا یعنی داعش که شقی‌ترین آن‌ها را آمریکا به وجود آورد مثل همسنگرش شهید سلیمانی عزیز ایستادند و همراهی کردند و جمع بسیار زیادی که نقش آفریدند و حیات بخشیدن به سوریه و عراق و منطقه و داعش را نابود کردن به برکت این دو شهید بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان تاکیدکرد: شهید سلیمانی و المهندس محکم و مقام و ایستا در کنار یکدیگر ماندند و حق هم همین بود که در پایان هم در کنار هم باشند و با هم در یک عرصه و صحنه و به دست یک شقی بزرگ که شقی‌ترین، شقی‌ها است به لقاء الهی بپیوندند.
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نه تنها عامل پیوندعمیق بین دو ملت ایران و عراق که تمامی ملّت‌های آزادی خواه شد  بلکه توانستند یک وحدت مثال‌زدنی در میان قلوب مسلمانان ، مظلومین و ستم‌دیده‌ها و زجر کشیده‌های منطقه به وجود بیاورد و بتوانند تألیف قلوب ایجاد کنند و هم عراق را کامل یکپارچه کنند و هم ایران اسلامی را متحد و یکپارچه به خیابان بیاورند.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به تشییع و خاکسپاری اعجازانگیز حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: واقعا آن چه که این روزها ما شاهد آن بودیم هیچ نامی جز معجزه بر روی او نمی‌توان گذاشت، یعنی هیچ قدرتی جز قدرت اعجاز پروردگار متعال نمی‌تواند این کارها را بکند.
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد:  به هیچ وجه نمی‌شود برای یک همچین امری با این عظمت نامی جز قدرت الهی و قدرت حق تعالی و یک اعجاز گذاشت چون هرگز به دست هیچ خلقی از مخلوقات عالم یک همچین عظمتی آفریده نمی‌شود که این‌گونه دل‌ به هم بپیوند بخورد و یک پارچه بشود.
 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: هر کس هم توفیق پیدا نکرد در مراسم تشییع شهید سلیمانی شرکت کند حسرت خورد، آن هم که نتوانست به یک شکلی در خیابان بیاد و یا به شکلی خودش را نشان بدهد خودش را مثل قضیه اربعین جامانده دانست چون که این حرکت همچون اربعین یک اتفاق واقعا بی‌نظیر بود.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه رمز سعادت و رستگار حاج قاسم را در «اخلاص» این مرد خدا دانست و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند همه این عظمت و بزرگی به یک چیز برمی‌گردد و آن یک کلمه «اخلاص» است، وقتی آدم خالص و فقط خدایی شد خدا هم اینجور برایش سنگ تمام می‌گذارد، یعنی واقعا خداوند متعال برای این شهید عزیز و دیگر همرزمان شهید جداً سنگ تمام گذاشت.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان این که گویا تقدیر این گونه بود که تا قبل از این که بدن شهید سلیمانی  به خاک سپرده شود آغاز انتقام‌گیری هم رقم بخورد گفت:  حالا نمی‌خواستیم به این شکل بشود و پیش بینی نشده بود اما گویا تقدیر این چنین بود که حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده نشود تا آغاز انتقامش هم صورت بگیرد، این خیلی مهم بود یعنی گویا باید بماند تا این آغاز انتقام هم صورت بگیرد که این انتقام گیری هم  تازه آغاز است که این انتقام خیلی مهم به مدد پرودگار رقم خورد و واقعا جای تبریک دارد
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به موقعیت و جایگاه پایگاه عین الاسد که حمله به آن اهمیت زیادی داشت گفت: آمریکایی‌ها در منطقه پایگاه‌های نظامی فراوانی دارند اما پایگاه عین الاسد در عراق پایگاه مرکز، بزرگ و پایگاه مادر و مهم‌ترین پایگاه برای آنان محسوب می‌شود که همه تجهیزات نظامی مخصوصاً تهجیزات راداری قوی را در خود دارد.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان این که آرام آرام پرده‌ها ازاین حرکت مقتدرانه نیروهای نظامی ما کنار خواهد رفت و همگان خواهند شنید که چه کار بزرگی صورت گرفته گفت:  آمریکایی‌ها در این پایگاه تجهیزات پیشرفته‌ای را به کار برده بودن که بتوانند به واسطه آن عملیات‌های سنگین و مهم انجام بدهند و در مواجه با حوادث پاسخ بدهند ولی به فضل پروردگار همه این تجهیزات از کار افتاد و  هیچ غلطی نتوانستند بکنند و این پایگاه به حول و قوه الهی در هم کوبیده شد و خسارت عظیم برای آن‌ها به بار آورد.
 
نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که عملیات مقتدرانه  دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون خبر شهادت شهید سلیمانی مثل یک بمب خبری در جهان پیچید گفت: همان گونه که شهادت این مرد بزرگ مثل یک بمب خبری در سراسر دنیا و عالم مخابره شد در این خبر هم مثل یک بمب خبری یک باره صدا کرد و حالا آغازش هست و آرام آرام همگان خواهند فهمید که این اتفاق چه انفجار خبری در دنیا ایجاد کرد.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به انتشار بیانیه بسیار زیبا و هوشمندانه سپاه پس از این عملیات غرور آفرین گفت: سپاه بیانیه‌ای جامع، زیبا و خیلی هوشمندانه را در چند بند صادر کرد که واقعا جای تشکر دارد.
 
رئیس شورای اقامه نماز استان با بیان این که چگونه می توان خداوند تبارک و تعالی را به خاطر این همه لطف و عنایت شکرگزار بود افزود: از دست دادن این مردان بزرگ ضایعه است ولی این که دشمن با دست خودش در اوج حماقت، جهل و نادانی‌اش می‌آید یک همچنین کارهایی را انجام می‌دهد و باعث یک همچین اموری می‌شود و در نهایت اولیاء الهی و عالم اسلام و پرچم مقاومت و پرچم حق و اردوگاه حق را به هم پیوند می‌زند و باعث نابودی خودش می‌شود واقعا به پیشگاه الهی جای شکرگزاری دارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز خبرهایی که از آمریکا می‌رسد  حکایت از آن دارد که آمریکایی‌ها در یک سردرگمی فوق‌العاده بین خودشان قرار دارند  و حتی گفته می‌شود وقتی رئیس جمهور آمریکا ترامپ می خواست حرف هم بزند به او اجازه ندادند یعنی حتی اجازه حرف زدن را از او گرفتند تا ببینند در این قضیه چه اقدامی می‌توانند بکنند.
 
امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: همه این‌ اتفاقات نشانه نصرت و برکت الهی است که  این گونه به رزم رزمندگان و مقاومت و هوشیاری و بصیرت این مردم و به رهبری حکیم و فرزانه قدرت و قوت می دهد که ما در مقابل این عظمت و بزرگی فقط باید خداوند متعال را شاکر باشیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۸:۴۳

8 Jan 2020