۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۳۶۲۴
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

بیش از 2 میلیارد تومان پروژه از محل واگذاری زمین در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به واگذاری زمین به متقاضیان در استان گفت: طی چهار سال گذشته 2 میلیارد و 735 میلیون تومان زمین به متقاضیان واگذار شد که از این محل پروژه‌های طرح هادی در روستاها اجرا شده است.
بیش از 2 میلیارد تومان پروژه از محل واگذاری زمین در چهارمحال و بختیاری اجرا شد
سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به واگذاری زمین به متقاضیان در استان اظهار کرد: طی چهار سال گذشته 2 میلیارد و 735 میلیون تومان زمین به متقاضیان واگذار شد که از این محل پروژه‌های طرح هادی در روستاها اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری زمین به متقاضیان جهت ساخت مسکن است در همین راستا از ابتدا تاکنون بیش از 10 هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

رئیسی با اشاره به واگذاري به ساكنين واجد شرايط وفاقد مسكن ادامه داد: یکی از اهداف واگذاري زمین، واگذاری به آسيب ديدگان از سوانح طبيعي به لحاظ از دست دادن واحد مسكوني می‌باشد.

وی بیان داشت: واگذاري به‌منظور جابجايي واحدهاي مسكوني در معرض خطر رانش وسيل و فروش به واجدین شرایط به منظور تأمین قسمتی از هزینه‌های عمرانی همان روستا از دیگر اهداف واگذار زمین می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: واگذاري قطعات به متقاضيان واجد شرايط ابتدا با انعقاد قرارداد موقت است كه پس از اتمام عمليات ساختماني و ارائه گواهي پايان كار و تسويه حساب نهايي و انجام كليه تعهدات مطروحه در قرارداد سند رسمي به نام طرف قرارداد واگذاري صادر می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۰:۲۱

7 Jan 2020