۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۳۶۱۹

پاي کيک هاي آلوده به قرص در اردل هم باز شد

پس از پيدا شدن قرص در کيک و کلوچه در برخي از استان‌هاي کشور، شهروند اردلي، در کيک خريداري شده از يکي از مغازه هاي اين شهر، يک عدد قرص مشاهده کرد.
پاي کيک هاي آلوده به قرص در اردل هم باز شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ در پي گزارش‌هاي مردمي مبني بر وجود قرص‌هاي مشکوک درون کيک در يکي از مدارس  اردل موضوع در دستور کار شبکه بهداشت و نيروي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

يکي از دانش‌آموزان شهر اردل کيکي را از مغازه براي تغذيه مدرسه خريداري کرده بود و بعد از باز کردن متوجه وجود چنين قرصي شده و به مسئولان مدرسه اطلاع داده است.

عليرضا رئيسي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تاييد مشاهده يک مورد کيک آلوده به قرص در يکي از مدارس اين شهرستان گفت: روز گذشته خبري مبني بر وجود قرص در داخل کيک هايي در يکي از مدارس  اردل اعلام شد که بلافاصله کميته اضطراري تشکيل و موضوع مورد رسيدگي قرار گرفت.

رئيسي با بيان اينکه وجود قرص در داخل کيک قبل از مصرف مشاهده شده و هيچگونه مسموميتي نيز رخ نداده است، ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين دانش آموز کيک آلوده را از بوفه مدرسه تهيه نکرده و در مسير مراجعه به مدرسه از مغازه خريداري کرده است.

وي با بيان اينکه بازرسي هاي لازم از مغازه مورد نظر انجام شده و همچنين بازرسي از ساير مغازه ها و فروشگاه ها نيز در حال انجام است، افزود: در سطح شهرستان اردل فقط همين يک مورد مشاهده است اما بررسي هاي لازم توسط کارشناسان اين شبکه در حال انجام است.

رئيسي افزود: حتما تغذيه فرزندان خود را از منابع مورد تاييد، تهيه کنند و خانواده‌ها اگر با موارد مشکوک مواجه شدند، حتما به شبکه بهداشت گزارش دهند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۲:۵۵

6 Jan 2020