۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۳۶۰۹
غمنامه امیر دلها در شهرکرد؛

شهید سلیمانی عمرش را در جهاد فی سبیل الله گذراند / آمریکایی ها نتیجه جنایت خود را می بینند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهید سلمانی عمرش را در راه خدا گذراند و رزوی بزرگ این سردار پرافتخار نیل به شهادت و رسیدن به یاران خود بود.
شهید سلیمانی عمرش را در جهاد فی سبیل الله گذراند / آمریکایی ها نتیجه جنایت خود را می بینند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید والا مقام سردار دل ها ، حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر همراه ایشان  ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدا، مقام مظم رهبری، ایثار گران و همه مسلمانان جهان اظهار کرد: همه ما امروز جمع شده ایم که خشم، نفرت و کینه خود را نسبت به آمریکا و اسرائیل نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست خبیث به خیال خودش شاد است تصریح کرد: این نفرت و کینه ها روزی یقه آمریکا و اسرائیل را می گیرد.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روزی سوریه، عراق و منطقه را از شر داعش نجات داد و امروز با شهادتش آمریکا خلاص می شود.

پرچم مقاومت پیروز است

وی با تاکید بر اینکه پرچم مقاومت پیروز است اذعان داشت: انقلاب اسلامی، جهان اسلام و مستضعفین پیروزیشان نزدیک است و برای این پیروزی هیچ پرده ای وجود ندارد.

حجت الاسلام نکونام ادادمه داد: دشمنان اسلام و ایران نمی فهمند و نخواهند فهمید تا نابودی را به چشم خودشان ببینند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با شهید کردن حاج قاسم سلیمانی به گمان خودش از این کابوس رهایی پیدا کرده است عنوان کرد: شهید سلیمانی برای دشمنان یک کابوس بود و فکر میکردند اگر او را از بین ببرند از این وحشت نجات پیدا می کنند اما باید بدانند آغاز وحشت آن ها است.

وی افزود: دشمن باید بداند که سپاه، نیروهای مسلح، بسیجیان و تمامی ایرانیان به زودی انتقام خود را از دشمن می گیرند.

با امید به خداوند پیروزی نزدیک است

حجت الاسلام  نکونام یاد اور شد: بدانید که با امید به خداوند پیروزی نزدیک است و یک ذره این امید در دل شما کاهش پیدا نمی کند و این وعده های قرآنی است .

وی با اشاره به اینکه مومن خاکی نیست بلکه آسمانی است بیان داشت: امروز سردار ما رفت که ایران جان بگیرد، هیچ کدام از ما برای این خاک و آب آفریده نشده ایم ما آسمانی هستیم و باید آسمانی شویم.
 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مخلصانه و برای اسلام تلاش می کرد گفت: این شهید در خدمت همه اقشار جامعه بود و همه چیز را می دید به جز خودش.

شهید سلیمانی جز جهاد در راه خدا تلاشی نمی کرد

حجت الاسلام  نکونام با بیان اینکه همه چیز شهید سلیمانی جهاد در راه خدا بود عنوان کرد: شهید سلیمانی از ما می خواهد ولایت را چون جان در بدن گیرد.
 
وی افزود: شهید سلیمانی یک لحظه به خود اجازه نداد خلاف رهنمودهای رهبری کاری را از پیش ببرد ایشان تکلیف شرعی و دینی خود را می دانست .
 
حجت الاسلام نکونام  با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک انسان متحولی بود گفت: عبادات، نماز هایش و شب زنده داری هایش او را یک شهید آسمانی کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی آن چیزی را انقلاب به ارمغان آورد برای آن جان داد گفت: این شهید برای علم، ایمان، ارزشهای انقلاب  و دین جان خود را فدا کرد.
 
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه وحدت مشکل امروز من و شما است چراکه وحدت را حول محور جناح تعریف می کند عنوان کرد: این وحدت مورد انتظار شهید قاسمی نیست، وحدت فقط یک جایگاه بوده و آن ولایت فقیه است .
 
وی تاکید کرد: انتظار شهید سلیمانی از ما این است که هر جا ایران اسلامی ما را می طلبد حضور داشته باشیم .

حجت الاسلام  نکونام با اذعان بر اینکه در انتخابات باید حضور حداکثری داشته باشیم گفت: در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و بعد از آن فرد اصلح و بر اساس مسائل انقلاب آن را تعیین کنیم .

وی با تاکید بر اینکه شهید قاسم سلیمانی از ما چند مسئله عمده را می خواهد عنوان کرد:  شرکت در انتخابات ، بر اساس سیاست های رهبری، مقاومت در برابر استکبار ، فتنه ها  و نازیبایی ها ، بیداری و بصیرت و.... از جمله مواردی است که شهید سلیمانی از همه ما می خواهد که آن ها را انجام دهیم.

حجت الاسلام  نکونام در پایان با اشاره به اینکه نظام راه خود را دارد و می رود تا جای خود را باز کند خاطر نشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب جهانی و اسلامی است و دشمن بخواهد پای خود را از گلیمش دراز تر کند تیشه به ریشه خود زده است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۶:۰۸

5 Jan 2020