کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

دشمنان بدانند مکتب خميني و خامنه اي سليماني ها دارد/با فتح قدس شریف انتقام می‌گیریم

13 دی 1398 ساعت 14:03

امام جمعه لردگان گفت: به فضل و نصرت الهي با فتح قدس شريف انتقام خواهيم گرفت و جهان امروز به زودي، جهان بدون آمريکا را خواهند ديد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به سخن حضرت علي (ع) که مي فرمايند: تقوا تنها هدفي است که اگر انسان آن را دنبال کند هلاک و تباه نمي شود، کساني که اهل تقوا هستند از رستگاران روزگار هستند.

وي افزود: انسان اگر مي خواهد عاقبت به خير شود بايد اهل تقوا باشد.
 
تاج زاد با بیان اینکه شهادت سردار رشيد اسلام سليماني را به مقام معظم رهبري و جامعه ايران تسليت گفت و افزود: خدا در قرآن مي فرمايد: مومنان کساني هستند که سر عهد خود با خداوند هستند. خوش به سعادت سردار که مدافع حرم زهرا بود.
 
وي بیان داشت: سردار شهيد حاج قاسم 63 سال عمرش رزمنده بود و به تعبير امام خميني (ره) با ريختن خون عزيزان ما انقلاب ما تاييد مي شود. منطق امريکايي ها ترور است اما منطق اسلام ترور را باطل مي داند.
 
امام جمعه لردگان به تعبير رهبري معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي گفت: اين ها (امريکايي ها) منطق ندارند، تمام دنيا از آمريکاييها نفرت دارند و آنها در دنيا چه جنايت هايي که نکردند.
 
وي گفت: سردار سليماني يک  شخصيت بزرگي بود که مستقيم با دستور رييس جمهور فاسد و خبيث آمريکا به شهادت مي رسد.

امام لردگان اذهان داشت: اگر امروز خبر شهادت مالک اشتر سيدعلي رسيد بدانيد اين سرزمين صدها مالک اشتر دارد. خون سردار مايه حيات اسلام است.

تاج زاد تصريح کرد: جبهه مقاومت امروز با تمام وجود در مقابل آمريکا ايستاده است و آمريکايي ها به بن بست رسيده اند. هر جاي عالم امريکايي ديده شود مردم از آن ها نفرت دارند.
 
وي بيان داشت: آرزوي حاج قاسم شهادت بود، ايشان نماد و سمبل يک تفکر بود و پرورش يافته مکتب امام خميني و امام خامنه اي بود و شهادت حاج قاسم آغاز کار است که با اتحاد جهان اسلام، آمريکا هر لحظه کابوس خواهد ديد. دشمنان بدانند مکتب خميني و خامنه اي سليماني ها دارد و دشمن به زودي نتيجه کار خود را خواهد ديد.
 
خطيب جمعه لردگان افزود: سردار سليماني يک وحدت بزرگ بين جوامع مسلمين جهان از افغانستان تا لبنان، سوريه، عراق  و يمن و... بوجود آورد.

وي گفت: خصلت شيعيان علي (ع) اين است که  از مرگ نمي ترسند چرا که سردار سليماني در مقابل مرگ سينه سپر کرد و هيچگاه از مرگ نترسيد بلکه عاشق شهادت بود.
 
امام جمعه لردگان بيان داشت: به فضل و نصرت الهي با فتح قدس شريف انتقام خواهيم گرفت، جهان امروز به زودي جهان بدون آمريکا را خواهند ديد.
 
انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 43596

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43596/دشمنان-بدانند-مکتب-خميني-خامنه-سليماني-فتح-قدس-شریف-انتقام-می-گیریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir