۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۳۵۹۴
طی پیامی

نماینده ولی‌فقیه در استان شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی شهادت سپهبد شهید سردارِ نام‌آور اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
نماینده ولی‌فقیه در استان شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی شهادت سپهبد شهید سردارِ نام‌آور اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

 متن کامل پیام به شرح زیر است

 بسم الله المنتقم

مردان آسمانی ارمغانی جز عروج بالنده به ملکوت، شایسته آنها نخواهد بود. سپهبد شهید سردارِ نام‌آور اسلام حاج قاسم سلیمانی که عمری را در جهاد فی‌سبیل‌الله سپری کرد و در دل دوست و دشمن، قرارگاه تحسین‌برانگیز برای خود ایجاد کرد می بایست همانند مولایش امیر مومنان و همانند مقتدایش سالار شهیدان کربلا به دست اشقی الاشقیاءِ عالَم به فیض عظمای شهادت نائل آید. جنایتکاران شقاوتمند آمریکایی دست به جنایتی زدند که اولاً نام سیاه خود را در تاریخ، ظلمت ابدی بخشیدند و ثانیاً بر نابودی و محو خود از صفحه جهانی سرعت دادند. حکّام شقی و جنایت پیشه آمریکایی و صهیونیستی به خیال واهی خود از کابوس ذهن منحوس خود نسبت به حاج قاسم سلیمانی رهایی یافتند اما غافلند که حاج‌قاسم های پرورش یافته مکتب عاشورا، شهادت حاج قاسم را آغاز یک جنبش عظیم برای رهایی عراق و رهایی دیگر مظلومان از شر و فتنه آنها دانسته و با کمترین زمان، این جنبش را به ثمر خواهند نشاند. این حقیر هم که در شهر مقدس قم هستم همانند همه دلهای داغدار در سوگ این عزیز مجاهد نشسته ام و به همه دلدادگانِ شهادت، تبریک و تسلیت میگویم به ویژه به محضر عزیز فرزانه و به سوگ نشسته ای که قلب تپنده عالم اسلام و جهان مقاومت است، به محضر رهبر عظیم الشأنی که به حق مالک اشتر خود را از دست داد تسلیت و تعزیت می‌گویم هر چند مالک اشتر ها در راهند و یک لحظه این پرچم بر زمین نخواهد ماند.

 هم استانی های داغدار و ولایتمدار که در این غم سوزناک دل شکسته و عزادارند ضمن ابراز تنفر از این جنایت هولناک بعد از نماز جمعه این هفته، فردا صبح(14 دی) ساعت ۱۰ الی ۱۲ هم در مصلای بزرگ شهرکرد اجتماع عظیم و مثال زدنی خواهند داشت و آمادگی خود را جهت تداوم راه این مجاهد نستوه به گوش جهانیان بویژه مستکبرین جانی و خونخوار و سردمداران تروریست خواهند رساند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد محمدعلی نکونام

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۷:۵۶

3 Jan 2020