۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۵۹۳

واکنش مسئولین بروجنی به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

جمعی از مسئولین شهرستان بروجن شهادت سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست های ارتش آمریکا در بغداد را تسلیت گفتند.
واکنش مسئولین بروجنی به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
به گزارش جهانبین نیوز؛ در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزیکی فرودگاه بغداد و شهادت سردار "حاج قاسم سلیمانی" به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جهبه مقاومت، جمعی از مسئولین بروجنی به این حمله تروریستی واکنش نشان دادند.

آماده و منتظر فرمان رهبری برای انتقام گرفتن هستیم

امام جمعه شهر بروجن با بیان اینکه شهادت افتخاری است که نصیب بندگان خاص خدا می شود، گفت: سردار سلیمانی از بندگان خاص خدا و مجاهدان فی سبیل الله بود که در مبارزه با تروریست جهانی و داعش جنایتکار همیشه در صف اول قرار داشت.

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق عشق وافر مردم ایران اسلامی و کشورهای منطقه به این شهید بزرگوار را وصف ناشدنی عنوان و افزود: آماده و منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای در گرفتن انتقام خون عزیزانمان از آمریکای جنایتکار هستیم.

بدون شک خون شهید سلیمانی باعث رویش صدها سردار قاسم سلیمانی است

فرماندار شهرستان بروجن نیز در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: رمز بقاء نظام اسلامی و جبهه مقاومت به برکت خون هایی است که به ناحق بر زمین ریخته شده و درخت تنومند ایران اسلامی را آبیاری می کنند.
 
مسعود ملکی با بیان اینکه بدون شک خون شهید سلیمانی باعث رویش صدها قاسم سلیمانی دیگر خواهد شد، افزود: راه و هدف سردار قاسم سلیمانی بیش از گذشته بردوش مسئولان ایران اسلامی سنگینی کرده و بعنوان سربازان نظام باید رهرو این راه ارزشمند باشیم.

فرزندان ایران اسلامی در سپاه و بسیج اجازه نمی‌دهندخون شهید سلیمانی پایمال شود 

فرمانده سپاه ناحیه بروجن نیز در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با تسلیت شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام به دست ایادی استکبار جهانی گفت: فرزندان ایران اسلامی در سپاه و بسیج نخواهند گذاشت خون شهید سلیمانی پایمال شود.
 
سرهنگ اسماعیل عظیمی افزود: اگرچه قرار بود پایان حیات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده اتفاق بیفتد، اما با این اقدام جنایت کارانه بیش از پیش به پایان خود نزدیک شدند.
 
 
 انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۱:۴۳

3 Jan 2020