۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۵۸۹
مدیرعامل آبفای روستایی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بهره مندی 34 روستای شهرستان بروجن از آب شرب سالم و بهداشتی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از بهره مندی 34 روستای شهرستان بروجن از آب شرب سالم و بهداشتی خبر داد.
بهره مندی 34 روستای شهرستان بروجن از آب شرب سالم و بهداشتی
سهراب بهرامی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با بیان اینکه 34 روستا از مجموع 41 روستای شهرستان بروجن تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار گرفته است، گفت:هم اکنون شاخص بهره مندی از آب شرب سالم و بهداشتی در این شهرستان به 96 درصد رسیده است.
 
وی افزود: 6 هزار و 660 انشعاب خانگی روستایی در شهرستان بروجن وجود دارد که آب مورد نیاز آنها به میزان یک میلیون و 200 مترمکعب در سال از منابع زیرزمینی و حفرچاه تأمین می شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از انجام مطالعات آبرسانی به 3 روستای خانی آباد، خدرآباد و ساکی آباد بخش بلداجی خبر داد و اضافه کرد: اجرای شبکه آبرسانی به روستاهای مذکور در قالب یک مجتمع از ابتدای سال آینده عملیاتی خواهد شد.
 
بهرامی با بیان اینکه هیچ گونه قطعی و جیره بندی آب در سطح روستاهای شهرستان بروجن وجود ندارد، یادآور شد: در سال جاری 16 میلیارد ریال به منظور حفر 2 حلقه چاه کمکی در روستاهای امام قیس و گلوگرد و همچنین تعمیر و نگهداری از شبکه های آبرسانی درنظر گرفته شده است.
 
 
انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۱:۴۸

2 Jan 2020