۰
plusresetminus
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مهارت محور بودن دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای، تعریف مدل کسب و کار و آموزش کارآفرینی فناورانه نیاز اصلی این دانشجویان برای ایجاد اشتغال و توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور است.
تعریف مدل کسب و کار و آموزش کارآفرینی فناورانه نیاز اصلی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای است
به گزارش جهانبین نیوز ، اسماعیل پیرعلی در نشست با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان اظهار داشت: با توجه به نوع آموزش های دانشگاه فنی و حرفه ای و توانایی‌های مهارتی، این دانشگاه خاستگاه و منشأ فناوری است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افزود: اساتید و دانشجویان این دانشگاه از توان و ظرفیت مناسبی جهت ایجاد شرکت های فناور و دانش بنیان برخوردارند که با توجه به سیاست های کلی این دانشگاه و حرکت به سمت ایجاد مراکز نوآوری انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد شکل گیری این شرکت ها در این دانشگاه باشیم.

پیرعلی با اشاره به حمایت پارک علم و فناوری از صاحبان ایده های فناورانه، یکی از وظایف ذاتی پارک های علم و فناوری را اتصال جریان علم و فناوری به اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: برگزاری رویدادهای مشترک و آشنایی دانشجویان و اساتید با خدمات قابل ارائه به واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در بهره برداری صاحبان ایده از این حمایت‌ها موثر باشد.

علی دهقانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای نیز از صدور مجوز راه اندازی مرکز نوآوری این دانشگاه خبر داد و افزود: این مرکز با استقبال دانشجویان روبرو است و هم اکنون پنج تیم در این مرکز در حال تجاری سازی ایده های خود می باشند.

دهقانی استفاده از حمایت های پارک علم و فناوری نظیر تسهیلات، مشاوره و کارگاه های آموزشی کسب و کار و بازاریابی را در توسعه این مرکز موثر دانست و خواستار حمایت پارک علم و فناوری از این مرکز شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۴:۴۸

1 Jan 2020