۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۴۳۵۷۸

نمایندگان استان در مجلس ،مردم را چه میپندارید!؟

دوران تصدی گری باندهای قدرت و ثروت به سر آمده ،مردم نخبگان و متفکران را فریاد می زنند.
نمایندگان استان در مجلس ،مردم را چه میپندارید!؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ دیگر عیار سیاسیون منفعت طلب برای مردم روشن شده است. در عصر ما  روغنشان چربی و حنایشان رنگی  ندارد.

مسئولی ،که نتواند خود را اصلاح کند چگونه می تواند جامعه را اصلاح کند.!؟

مدیری ،که نتواند اولین اصل اسلام که همانا راستگویی و درست کرداری است را رعایت کندبه چه اصولی پایبند است!؟                                                         
نمایندگان مجلس که نسبت به شفافیت آراء خود نگران هستند،مخالفت و لا پوشانی میکنند و آن را تفتیش عقائد میدانندچگونه به آنها اعتماد گردد!؟؟؟

نخبگان و اساتید با سواد ،((درگام دوم انقلاب ))مردم شما را فریاد می زنند.چراکه کشور نیاز مند دولت اسلامی و مجلس اسلامی میباشد.

تا کی می خواهید پلکان سیاسیون جهت بادباشید.!؟

تاکی می خواهید ظلمه ی سیاسیون منفعت طلب ثروت و قدرت باشید.!؟

قلم را به سلاح تبدیل کنید.

و با زبان علم و منطق  دراین شرایط حساس  ((آتش به اختیار باشید))وتصمیمات غلط   بعضی از مدیران ضعیف  وناکارآمدرا فریاد بزنید.

عرصه را بر سیاسیون منفعت طلب تنگ کنید. چرا که عرصه را بر مردم وجوانان بیکار استان تنگ کردند و چهار محال وبختیاری را در قله بیکاری کشور قراردادند.

 نمایندگان مدرک دار بی عمل را که با وعده های بی اساس و...در جامعه ی آشفته بازار تبلیغات به مجلس راه یافتند رابا نقدهای علمی به چالش بکشانید.چرا که حوزه اشتغال ،اقتصاد و منابع آبی استان را ویران و ناامن نمودند.{کجایند وکلای ملت،کجایند فریاد ملت}

شما اساتید ونخبگان بعنوان افسران جنگ نرم با ارائه ی راهکارهای علمی انقلابی و جهادی خود را مهیای حضور تصمیم گیری و تصمیم سازی برای استان وکشور کنید.
                                   
مردم شما را فریاد می زنند  لذاسابقه ی مدیریتی بعضی از این  افراد چیزی شبیه جوک است،بعضی مدیران ناکارآمد و بی مسئولیت که از هوش پایینی برخوردار هستند برای نمایش یا پز رو شنفکری،متفاوت بودن عنوان دکتر و ...  را با خود یدک می کشند.

تا خود را به مردم و مخاطب متفاوت نشان دهند یا برای خود نمایی بانشان دادن سطح فهم و پرستیژ حرف هایی می زنند و پزها ی کاذب میدهندکه اگر کسی نداند و درک نکند اینان را از نوابغ روزگارمی پندارد.

تا دیروز بدون داشتن هیچ تخصصی و توان مدیریتی فقط به واسطه های... و توسل به رانت به مقام و منصب رسیدندکه ماحصل آن سرانه درآمدمردم استان چهارمحال وبختیاری40%پایین ترازمیانگین کشوری شد. ودرواقع فقیرترین استان کشوررا برای مردم خود رقم زده اند.

و بیش از خدمت بر مردم بیشتر ایجاد مزاحمت کرده اند،درانتخاب مدیران  دخالت نمودندو نسبت به انتصابات  غیربومی واکنشی نداشتند،هرکدام سهم خواهی کردندلذا رفتار نابخردانه  و ناشایست  با مردم روح هرانسانی را می آزارد .

حال توهم نمایندگی مجلس می زنند .و خود را ناجی مطلق مردم استان می دانند.ناجیانی دروغینی که نتوانستند از منابع آبی استان صیانت کنند.

عامل مهاجرت بیش از750هزارنفر ازمردم استان به استان همجوارشدند که اگه زیرساختهای استان رافراهم می کردند عدم مهاجرت عامل توسعه ورشد استان میگردید.

به راستی در زمان مدیریت چه خدمات شایسته ای برای مردم انجام داده اید!؟جز تعطیلیه بخش عظیمی از کارخانجات وواحدهای تولیدی استان!؟

که میل خدمت زیاد شده است و هوس مجلس می کنید!؟

به راستی مردم را چه می پندارید!؟ 

                                                                                        
                                                                                                                 روح الله اسکندری  / کارشناس ارشد مهندسی ارتباطات ورسانه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۱۴

1 Jan 2020