۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۳۵۷۵

عضویت ۱۸۰۰ پرستار در سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری گفت : هم اکنون ۱۸۰۰ نفر از پرستاران استان عضو سازمان بوده و بيش از نيمي از اعضاء فعال هستند.
عضویت ۱۸۰۰ پرستار در سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری
بهرام مرادی رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  به پیگیری های اين سازمان براي احقاق حقوق پرستاران اشاره داشت و افزود: تا کنون چندين جلسه با حضور اعضاي شوراي اداري استانداري، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، رياست دانشگاه علوم پزشکي، روسا و مديران بيمارستان ها تشکيل و مطالبات پرستاران بطور جد در حال پيگيري است.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در شش ماهه اول سال در نظام پرستاری شهرکرد می توان به ديدار هيئت مديره نظام پرستاري با رياست و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکي و بحث و تبادل نظر در خصوص تخصيص کمک هزينه مالي براي احداث ساختمان نظام پرستاري،‌ پرداخت اضافه كار پرستاران و طرح هاي پرستاري اشاره كرد.

وی در ادامه به تجلیل از ۱۹ کارشناس پرستاری، فوریت های پزشکي و بهيار در مراسم روز جشن پرستار در يازدهمين روز از ديماه ماه ۹۸ اشاره کرد و افزود: برگزاري مراسم تجليل از پرستاران کوچکترين كاري است كه مي توان براي يادآوري تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان انجام داد.

مرادی، در ادامه به تدوین برنامه های متنوع برای پرستاران و فرزندان این عزيزان به مناسبت هفته پرستار(يازده لغايت ۱۷ ديماه) اشاره داشت و افزود: برگزاري مسابقه نقاشي ويژه فرزندان پرستاران، برگزاري مسابقه خاطره نويسي، فراهم شدن فرصت دريافت تسهيلات بانکي براي خريد لوازم خانگي براي پرستاران و اطلاع رساني برگزاري جنگ شادي در يازدهمين روز از ديماه ۹۸ را از برنامه هاي تدارک ديده شده براي پرستاران برشمرد.

به گفته وی، یکی از پرستاران شاغل در مراکز درمانی نیز پيش از خطبه هاي نماز جمعه روز سيزده ديماه در جمع نمازگزاران مصلي بزرگ امام خميني (ره) سخنراني خواهد داشت و با هماهنگي هاي انجام شده طي هفته پرستار زوج پرستار در برنامه تلويزيوني "زير يک سقف" حضور پيدا خواهند کرد.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری ، در پایان براي تمامي پرستاران و فعالين عرصه بهداشت و درمان آرزوي سلامتي کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۰:۵۳

31 Dec 2019