۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۳۵۷۱
کارشناس مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری:

تاثیر فتنه 88 بر اقتصاد کشور ویران‌گر بود/ اگر مردم و رهبری نبودند، نفوذ کشور را از پای در‌می‌آورد

کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاثیر فتنه بر اقتصاد کشور ویران‌گر بوده است گفت: در تاریخ ثبت خواهد شد که گرایی که خودی‌ها به دشمن دادند چه ضربه سختی به ایران وارد کرد و تا چه اندازه دشمن را امیدوار کرده برای تشدید فشارهای بیشتر.
تاثیر فتنه 88 بر اقتصاد کشور ویران‌گر بود/ اگر مردم و رهبری نبودند، نفوذ کشور را از پای در‌می‌آورد
بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اثر فتنه 88 در اقتصاد ایران و تحریم‌های بعد از آن، اظهار کرد: تاثیر این فتنه بر اقتصاد کشور ویران‌گر بوده است.
 
وی با بیان اینکه اگر کتاب خاطرات هیلاری کلینتون، اوباما و جان کری را مطالعه کنیم در همه آمده است اگر آشوب‌های 88 نبود خودبه‌خود تحریم‌ها درهم می‌شکست، بقیه کشورها با ما در تحریم بیشتر ایران همراهی نمی‌کردند، اقتدار ایران روز به روز در منطقه و در جهان گسترش می‌یافت تاکید کرد: متاسفانه آنچه که باعث امیدواری دشمن شد ندانم‌کاری‌ها، نفوذها و سرسپردگی‌های برخی از افرد بود.
 
مردانی نژاد یادآور شد: با فتنه 88 دشمن طمع کرده و امیدوار شد و تصور کرد انقلاب رنگی در ایران به راه افتاده است، بعد از آن افرادی در بدنه دولت و برخی از صاحب منصبان به دلیل دشمنی با دولت وقت پیام‌هایی دادهو از دشمن خواستند تا به ایران با اعمال تحریم، فشار آورند که این موضوع را بارها اعتراف کرده‌اند.
 
این استاد دانشگاه ادامه داد: در تاریخ ثبت خواهد شد که گرایی که خودی‌ها به دشمن دادند چه ضربه سختی را به کشور وارد کرد و تا چه اندازه دشمن را امیدوار کرده تا برای ایجاد فاصله میان حاکمیت و مردم، فشارها بر ایران را تشدید کند.
 
وی اعمال فشار اقتصادی از سوی دشمن را حربه‌ای برای ضعف کشور عنوان و تاکید کرد: هنوز هم که هنوز است فشارهای دشمن با شدت و وسعت بیشتری درحال اعمال است و با همه عقب‌نشینی‌ها و ارائه امتیاز به دشمن توسط دولت، آن‌ها گام به گام جلوتر آمدند و نه‌تنها تحریم‌ها را بر نداشتند که حتی امروز وزیر امور خارجه کشور ما را که قرار بود تمامی تحریم‌ها را لغو کند، در لیست افراد تحریم‌ شده قرار دادند.
 
این کارشناس مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری عقب‌نشینی‌ها از سوی دولت را عاملی برای طمع بیشتر دشمن عنوان و یادآور شد: نتیجه فتنه 88 و امیدها به خارج این شد که امروز کشور در منگنه قرار گرفته است.
 
مردانی نژاد با اشاره به اینکه حامیان فتنه 88 همان‌هایی هستند که امروز حامی توطئه اقتصادی‌اند خاطرنشان کرد: اگر آن‌هایی که سردمدار فتنه 88 بودند امروز روی کار بودند کابینه‌ای به‌غیر از آن چیزی که امروز در اختیار دولت است نداشتند، متاسفانه شاهدیم همان تیمی که آن روز قرار بود بر سر کار بیایند، امروز امور را در دست گرفته‌و این گردابی را که در آن قرار گرفته‌ایم را به‌وجود آورده‌اند، خدا می‌داند ما کی بتوانیم از این نفوذ رهایی یابیم.
 
وی همت مردم و رهنمودهای رهبری را عامل مهم در ایستادگی کشور عنوان و بیان داشت: آنچنان جریان نفوذ در بدنه دستگاه‌های ما حاکم است که اگر مردم و رهبر انقلاب نبودند، نمی‌دانیم چه سرنوشتی برای کشور رقم می‌خورد.
 
این استاد دانشگاه گفت: متاسفانه مسئولان دولتی برای حل مشکلات کشور هنوز نگاه به خارج، اروپا، عقب‌نشینی و برجام دارند  و این درحالی است که رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که برای رفع مشکلات باید توان داخلی را دریابید اما با وجود توصیه‌های همه‌جانبه رهبری عدم توجه مسئولان امر کار را به اینجا رساند.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۲:۰۰

30 Dec 2019