۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۳۵۶۹
کارشناس مسائل سياسي؛

9 دي روز افتخار و مدال آوران مردم انقلاب ايران بود

کارشناس مسائل سياسي واستاد دانشگاه شهرکرد گفت: روز 9 دي 88 و حضور حماسي مردم در سراسر كشور، يکي از ماندگارترين روزها در دفتر پرافتخار تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي است و قدرت برتر نظام جمهوري اسلامي ايران را به رخ دشمنان كشيد.
9 دي روز افتخار و مدال آوران مردم انقلاب ايران بود
به گزارش  جهانبین نیوز؛ احمد رضا بسيج کارشناس مسائل سياسي واستاد دانشگاه شهرکرد  در مراسم بزرگداشت 9 دي در شهرستان اردل با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينکه حماسه 9 دي نبايد شعاري باشد اظهار داشت: دشمنان ما نمي‌خواهند که حماسه 9 دي يادآوري شود، زيرا بيشتر از دو دهه برنامه‌ريزي کردند که انقلاب اسلامي را ساقط کنند.

بسيج تصريح کرد: فتنه 88 بزرگ‌ترين توطئه و هجمه دشمن براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود که با آگاهي و بصيرت ملّت ولايتمدار و انقلابي ايران و با تدابير رهبر فرزانه انقلاب خنثي و ناکار شد.

وي بصيرت، تقوا و ولايت مداري را سه عامل ايجاد حماسه 9 دي دانست و گفت: اولين و مهم‌ترين عامل بصيرت توده مردم بود که فهميدند و تحليل کردند و دومين عامل تقوا بود که وقتي اسلاميت نظام و اعتقادات مردم زير سؤال رفت ساکت ننشستند و سومين عامل ولايت‌فقيه بود که به‌عنوان کشتي نجات و متصل به اهل‌بيت (ع) مي‌دانستند.

بسيج با بيان اينکه 9 دي روز افتخار و مدال آوران مردم انقلاب ايران بود گفت: روز 9 دي 88 و حضور حماسي مردم در سراسر كشور، يکي از ماندگارترين روزها در دفتر پرافتخار تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي است و قدرت برتر نظام جمهوري اسلامي ايران را به رخ دشمنان كشيد.

اين استاد دانشگاه در شهرکرد خاطرنشان کرد: حماسه 9 دي به ما ياد مي‌دهد وحدت حول محور ولايت تعيين‌کننده است و بايد از نعمت رهبر بصير به درگاه خدا شاکر بوده و همواره در مسير ولايت باشيم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۵:۳۱

30 Dec 2019