کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام والمسلمين هراتي مطلق:

کساني که به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند در واقع ميخ به تابوت خود مي زنند

9 دی 1398 ساعت 11:40

حجت الاسلام والمسلمين هراتي مطلق در جمع مردم ولايت مدار شهرستان لردگان گفت: اين انقلاب بيمه شده است و کساني که به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند در واقع ميخ به تابوت خود مي زنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمين هراتي مطلق امام جمعه بروجن به مناسبت 9دي در جمع مردم شهرستان لردگان گفت: 9 دي روز ميثاق امت با ولايت است.
 
وي با اشاره به مردم لردگان گفت: در سال 88 بنا بود يک بدعتي در تاريخ انقلاب اسلامي توسط برخي افراد که خودشان زماني در انقلاب کاره اي بودند شکل بگيرد؛ کساني دنبال ايجاد اين بدعت بودند که خود زماني نخست وزير و رئيس مجلس بودند و هدفشان تخريب انتخابات در سال 88 بود .
 
وي افزود: عده اي از مردم به اشتباه همراه با اين افراد شدند ولي زماني که براي مردم مشخص شد اين افراد با اسرائيل و سعودي در ارتباط هستند آنها را رها کردند.

حجت الاسلام والمسلمين هراتي بيان داشت: هدف فتنه گران ضربه زدن به اصل ولايت فقيه بود که با اراده ي الهي، بصيرت رهبري و پشتيباني مردم رسوا شدند.
 
وي تصريح کرد: در طول قرن ها خواسته علماي اسلامي تشکيل يک حکومت اسلامي مبتني بر ولايت فقيه بود، تا اينکه در سال 57 حضرت امام خميني (ره) بعد از سال ها مبارزه توانستند با پشيباني مردم يک نظام اسلامي تشکيل دهند. اما فتنه گران در سال 88 پرچم اباعبدالله (ع)، را آتش زدند و به ولايت فقيه حمله کردند، اين ها را نبايد فراموش کرد، اين فتنه گران به مبارزه با عاشورا پرداختند و با ارزش هاي اسلامي مبارزه کردند اما اين مردم بودند که با بينش و بصيرت خود نقشه هاي آن ها را رسوا کردند.
 
هراتي مطلق با اشاره به نقش مردم بيان داشت: مردم در سراسر ايران در 8 و 9 دي بر عليه فتنه گران بپا خواستند.

وي خطاب به مردم لردگان گفت: ما بايد همه سرباز امام خامنه اي (مدظله العالي)، باشيم، ما نبايد تصور کنيم که فتنه تمام شده بلکه سران فتنه جهاني و برخي منافقين به دنبال فتنه هاي ديگر و اغتشاشات ديگر هستند.

هراتي اشاره داشت: اغتشاشات آبان ماه نمونه اي ديگر از فتنه بود که با برنامه ريزي به دنبال هرج و مرج در ايران بودند که به بهانه گراني بنزين در صدد انحلال مجلس و عزل رييس جمهور و در اين بين برخي ها خواسته يا ناخواسته در زمين اين فتنه گران بازي و تقاضا داشتند که دولت بايد عزل شود و دقيقاً در حال تکميل کردن پازل دشمنان بودند.

وي در جمع ولايت مداران لردگاني گفت: اين انقلاب بيمه شده است و کساني که به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند در واقع ميخ به تابوت خود مي زنند. انقلاب اسلامي تا ظهور حضرت مهدي موعود (عج)، باقي و طبق وعده قرآن به حکومت امام عصر(عج) وصل خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمين هراتي مطلق، در پايان با تقدير و تشکر از حضور حماسي مردم انقلابي شهرستان لردگان در حماسه بزرگ 9 دي بيان داشت: اين حضور و حماسه آفريني شما مشت سنگيني بر دهان استکبار به رهبري امريکا زده است.

 انتهاي پيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 43563

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43563/کساني-دنبال-ضربه-زدن-انقلاب-هستند-واقع-ميخ-تابوت-خود-مي-زنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir