۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۳۵۶۲
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فتنه غربالی است که چهره دوزیستان را بر ملا می کند/ سود انتخاب اصلح برای مردم است

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی های فتنه غربالگری است و چهره خائن و دوزیستان را به خوبی نمایان می کند.
فتنه غربالی است که چهره  دوزیستان را بر ملا می کند/ سود انتخاب اصلح برای مردم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز بزرگداشت حماسه 9دی در شهرکرد با اشاره به آیه 48 سوره نمل اظهار کرد: در این سوره به همکاری 9 حزب برای ضربه زدن به پیامبر(ص) اشاره شده است و در تاریخ از فتنه های بسیاری علیه انبیا (ع) سخن به میان آمده که در بیشتر آن ها افرادی که طراحی فتنه را بر عهده داشتتد از نزدیکان انبیا بوده و خود را زیر پرچم انبیا می دانستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران فتنه های متعددی را پشت سر گذاشته افزود: طرح حاکمیت در زمان بنی صدر ، طرح فتنه ترور و هدف قرار گرفتن 17 هزار نفر ، حمله به طبس و اَمسال آن از جمله فتنه هایی است که انقلاب پشت سر گذاشت.

طیبی فر گفت: در سال 78 یکی از سخت ترین و پیچیده ترین فتنه ها رقم خورد زیرا مسئولان دولت خود از سردمداران فتنه بودند و آن را اداره می کردند.

وی فتنه 88 را یکی  از فتنه های سخت در چند سال اخیر عنوان و گفت : افراد غرب زده و بیمار دل با مدیریت کشور این فتنه را به راه انداختند و تلاش کردند این فتنه را به اتتخابات ربط دهند در صورتی که هیچ ارتباطی بین فتنه و انتخابات نبود .

طبی فر تقلب را رمز عملیات  فتنه 88 عنوان و افزود: از یازده ماه قبل از فتنه در حال تدارک بوده و برای لیدر های خود دوره های آموزشی بر اندازی در خارج از کشور برگزار کردند.

وی تاکید کرد: براندازان بعد از انتخابات با طرح موضوع تقلب در انتخابات سعی کردند جو کشور را مخدوش کرده و فتنه را به راه اندازند.

طیبی فر با تاکید بر اینکه فتنه گران انتخابات برایشان مهم نبود تصریح کرد: اینها همان هایی هستند که در سخنرانی هایشان همیشه میگفتند چه برنده انتخابات شده چه نشویم هدفمان چیز دیگری است.

وی با اشاره به آزار و اذیت مردم و آسیب به اماکن عمومی اشاره و گفت: در این 8 ماه هنر پیشه های دشمن به صحنه آمدند و کارگردان این ماجرا در خارج از کشور و در آمریکا و اسرائیل مدیریت می کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: یکی از ویژگی های فتنه غربالگری است و چهره خائن و دوزیستان را به خوبی نمایان می کند.

وی با بیان اینکه فتنه 96 و 98 را همان هایی رقم زدند که مهره های کلیدی در فتنه 88 بودند و هدفشان براندازی جمهوری اسلامی است افزود: مردمی که 220 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند هیچگاه حاضر به همراهی با فتنه نیستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در فتنه اخیر لیدرها به صحنه نیامدند، این بار دشمن تمام تلاشش را به کار برد تا با تفکر غیر دینی اجیرشدگانشان را وارد فضا کند.

وی هدایت های رهبری را که با دیدبانی بی نظیر و جامع است مانع پیروزی دشمن در فتنه ها عنوان کرد و گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران درحالیکه سختی های کمرشکنی را تحمل می کنند هیچگاه حاضر به ضربه زدن به نظام نبوده و این درحالی است که مردم ناراحتند و از عملکرد مسئولین ناراضی می باشند.

طیبی فر با اشاره به اینکه در فتنه ها ملاک را باید شناخت تاکید کرد: انسانهای ولایت مدار نقد خود را بیان می کنند اما برخی یا سکوت کرده و یا فتنه گران حمایت می کنند، نام سران فتنه را می برند ، آن ها را حلوا حلوا می کنند این در حالی است که رهبر انقلاب فتنه را خط قرمز می دانند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مابه کسانی که ویژگی های خاص داشته باشند نیازمندبوده و به دولت و مجلس مسولین مقتدر نیازمندیم.

وی افزود: کشور ما مسولینی را می خواهد که در برابر دشمن ایستادگی کرده و ترسی نداشته باشند، چشم و دستشان به سمت دشمن نبوده و کدخدا را کدخدا نداند بلکه راه حل مشکلات را در داخل جست وجو کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم توانمندی ویژه در کشور داشته باشیم باید نمایندگان مدیر و مدبر و ولایتمدار داشته باشیم تا کاستی های موجود را به قوّت تبدیل کنند.

طیبی فر تاکید کرد:  اگر کسانی انتخاب شوند که به دنبال مسائل دنیایی هستند با فتنه گران رفیقند و... یابرعکس کسانی که ویژگی های مطرح شده توسط رهبری را داشته باشند سود و زیانش برای خودمان است چون نظام هرکسی که از رای مردم انتخاب شود قبول میکند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۴:۳۰

31 Dec 2019