۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۳۵۵۵
9 دی جلوه ای از بصیرت افزایی؛

9 دي روز فتح قله هاي انقلاب بود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه اردل گفت:حماسه 9 دي جلوه بصيرت افزايي و ولايتمداري مردم براي دفاع از انقلاب، اسلام، آرمان هاي امام راحل (ره) و رهبري است.
9 دي روز فتح قله هاي انقلاب بود
  حجت  الاسلام داوودي نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن عليرغم سختي ها، كمبودها و تنگناهاي اقتصادي مردم همچنان دشمن شناس هستند و پاي ارزش هاي انقلاب ايستاده اند.

داوودي افزود: حركت در مسير خدا و تفكر عميق مردم در مواجهه با رويدادهاي سياسي و اجتماعي و بحران ها از دلايل پيروزي حماسه نهم دي ماه 88 بود.

وي با بيان اينكه مردم در 8 سال دفاع مقدس جهاد اصغر را تجربه كردند اما، امروز در جهاد کبير دشمنان با دسيسه هاي مختلف سعي در ضربه زدن به انقلاب هستند گفت: در عرصه جهاد کبير به گفته رهبري خرمشهر ها در پيش است.

داوودي  افزود: هرچند عليرغم تحريم هاي كمرشكن ، مردم در تنگنا هستند اما با بصيرت و همدلي، دسيسه هاي دشمن خنثي خواهد شد.

وي در ادامه جنگ تبلغاتي و رسانه اي را فتنه جديد دشمن خواند و افزود: دشمنان و استكبارجهاني از هرشيوه اي براي ايجاد ياس و نا اميدي مردم استفاده مي كنند .

 مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه اردل 9 دي را تجلي گاه حضور همه افراد و سلايق مختلف كشور در حمايت از ولايت و ارزش هاي انقلاب ذكر كرد و افزود : بايد دست از حزب بازي ها برداريم و در 40 سالگي نظام بتوانيم دشمن را بتارانيم.
 
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۵۹

29 Dec 2019