۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۳۵۴۶
امام جمعه موقت شهر فارسان

فتنه ۸۸ نظام را تا لبه پرتگاه برد اما بصيرت مردم نظام را نجات داد

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: فتنه ۸۸ نظام را تا لبه پرتگاه برد اما بصيرت مردم نظام را نجات داد فتنه ۸۸ خسارات جاني، مالي و منطقه‌اي و بين‌المللي بسيار زيادي براي کشور داشت که سهم عمده‌اي اين خسارات بر عهده سران فتنه است
فتنه ۸۸ نظام را تا لبه پرتگاه برد اما بصيرت مردم نظام را نجات داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام مسلم رضايي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: نه دي‌ماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت است اين روز را به همه مردم بصير ايران تبريک عرض مي‌کنم.
 
وي به اهميت 9 دي اشاره داشت افزود: هدف دشمن نابودي عده‌اي در داخل کشور نيست هدف دشمن نابودي مسلمانان و به‌خصوص شيعيان جهان است اهميت 9 دي ۸۸ به بزرگي بودن فتنه ۸۸ است دشمن دنبال نابودي ايران است ازجمله مهم‌ترين ترفندهاي دشمن ايجاد فتنه است که باعث از بين رفتن امنيت داخلي کشور و کشانده شدن کشور به جنگ داخلي است؛ و آيات متعددي در قرآن به آن پرداخته‌شده است.
 
وي تصريح کرد: دشمن با همه توان در چهل سال انقلاب به دنبال ايجاد فتنه‌هاي متعددي بوده است ازجمله فتنه ۷۸ شروع از کوي دانشگاه و چندين سال در ۱۸ تيرها کشور را درگير فتنه کرد.
 
وي عنوان داشت: در فتنه ۸۸ که خسارات جاني و مالي بسياري بر کشور تحميل شد و بيشتر تحريم‌ها بر ملت شريف ايران از سال ۸۸ به بعد ايجاد شد و شادي حضور ۸۵ درصدي ملت را به غم و اندوه تبديل کرد.
 
وي اظهار داشت: در بزرگ بودن فتنه ۸۸ به جملات مختصري از بيانات مقام معظم رهبري اشاره مي‌کنيم فتنه بزرگي بود من به شما عرض کنم چند سالي که بگذرد آن‌وقت قلم‌هاي بسته‌شده آگاهان بين‌المللي روان خواهد شد خواهيد خواند که چه توطئه بزرگي پشت فتنه ۸۸ بود مي‌خواستند ايران را تسخير کنند اين‌هايي که عامل فتنه بودن اغلب ندانسته وارد ميدان شدند اما دست‌هايي اين‌ها را هدايت مي‌کرد.
 
امام‌جمعه موقت فارسان گفت: 23 خرداد 88 گمان بر اين است که دشمنان بخواهند با گونه‌هايي از تحريکات بدخواهانه شيريني اين رويداد را از کامل ملت بزدايند به همه آحاد مردم به‌ويژه جوانان عزيز توصيه مي‌کنم که کاملاً هوشيار باشند.
 
وي افزود: بنده اعتقاد به جذب حداکثري و دفع حداقلي دارم اما بعضي کانه خودشان اصرار دارند بر اينکه از نظام فاصله بگيرند که يک اختلاف درون نظام را (اختلاف انتخاباتي) تبديل کردن به مبارزه با نظام.
 
وي تصريح کرد: فتنه ۸۸ نظام را تا لبه پرتگاه برد اما بصيرت مردم نظام را نجات داد فتنه ۸۸ خسارات جاني، مالي و منطقه‌اي و بين‌المللي بسيار زيادي براي کشور داشت که سهم عمده‌اي اين خسارات بر عهده سران فتنه است و به ادله‌هايي در اين زمينه اشاره مي‌کنيم. اعلام زودهنگام پيروزي در انتخابات قبل از اينکه رأي‌گيري تمام شود. يکي از نامزدان انتخابات سال ۸۸ ساعت ۱۰ شب اعلام کرد که اينجانب با اختلاف زيادي برنده قطعي انتخابات هستم درحالي‌که رأي‌گيري هنوز تا ۱۲ شب ادامه داشت و هنوز رأي‌گيري تمام نشده بود و شمارش آرا هم هنوز شروع نشده بود سؤال اينجاست که اين فرد از کجا به اين يقين رسيده بود.
 
وي بيان داشت: اعلام تقلب در انتخابات و اردوکشي خياباني درحالي‌که اين نامزد در همه صندوق‌هاي رأي نماينده داشت. کشاندن مردم به خيابان و هتک حرمت اغتشاشگران به اسلام، پيامبر (ص)، امام حسين عليه‌السلام، انقلاب امام خميني (ره) پرچم ايران و رهبر انقلاب اسلامي بود.
 
وي عنوان داشت: حمايت همه‌جانبه استکبار جهاني آمريکا، انگليس، فرانسه و اسرائيل غاصب و بعضي از کشورهايي معاند از اغتشاشگران و جدا نکردن خط خود از حمايت دشمنان، پيگيري نکردن اعتراض نسبت به انتخابات از طريق قانوني و شرعي که حضرت آقا فرمودند بنده چندين بار به نامزدهاي معترض انتخابات گفتم از طريق قانوني پيگيري باشند.
 
وي افزود: سؤال اينجاست که چه کشورهايي در دنيا از فتنه در ايران سود مي‌برند چه افراد و احزاب در داخل پشت جريان فتنه بودند و هدفشان چه بود چه افرادي، احزاب هنوز سنگ فتنه‌گران را به سينه مي‌زنند و چه منافعي مي‌برند که از بيان فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دي مي‌ترسند.
 
وي گفت: دشمن فهميد در فتنه ۸۸ پيروز نمي‌شود به خاطر اتحاد مردم با ولي‌فقيه و ارگان‌هاي انقلابي پس دشمن به دنبال اين است که مردم را از ولي‌فقيه و نيروهاي انقلابي با شبهه افکني در مورد رهبري و ارگان‌هاي انقلابي جدا نمايد ما بايد در مقابل ترفندهاي دشمنان خارجي و داخلي آگاه باشيم
 
وي به ۷ دي‌ماه روز تشکيل نهضت سوادآموزي به‌فرمان حضرت امام خميني رحمة الله عليه اشاره داشت و افزود: در سال ۵۸ که استکبار جهاني به همراه شاهان دست‌نشانده خودشان اجازه باسواد شدن بر مردم ايران را نمي‌دادند به خاطر اينکه ما پيشرفت نکنيم اما امروز ازلحاظ علمي جز يکي ازلحاظ علمي جزء برترين‌هاي کشورهاي دنيا هستيم و بايد به اين روند رشد علمي سرعت بيشتري بدهيم.
 
وي به ۱۱ دي‌ماه ولايت حضرت زينب سلام‌الله‌عليه و اله و روز پرستار هم اشاره‌اي داشت و بيان کرد: به همه عزيزان پرستار تبريک عرض مي‌کنيم و خدا قوت به اين عزيزان مي‌گويم از همه مسئولين کشور مي‌خواهيم به ارتقاء سطح مادي و معنوي اين قشر زحمتکش اهميت بيشتري بدهند. پيامبر اکرم سلام‌الله‌عليه و اله فرمودند هر کس براي برآوردن نياز بيمار بکوشد چه نيازش برآورده شود و چه برآورده نشود خداوند گناهان او را مي‌آمرزد.
 
امام جمعه موقت فارسان در پايان گفت: پيامبر فرمودند: نشانه‌هاي منافقين سه چيز است دروغ بسيار گفتن، خيانت‌درامانت، عهدشکني و خلف وعده.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۸:۴۸

27 Dec 2019