۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۳۵۴۵
امام جمعه موقت لردگان:

بي بصيرتي و جهالت باعث گمراهي انسان مي شود/ مردم در انتخابات به اصلح بودن کانديداها توجه کنند

حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت لردگان: بايد افرادي انتخاب شوند که صلاحيت و لياقت کافي براي نمايندگي اقشار مختلف مردم را داشته باشند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت شهرستان لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته با اشاره به 9 دي ماه و هفته بصيرت گفت: بصيرت يعني انسان حقيقت را بفهمد و اينکه انسان عيب خود را بفهمد بزرگ‌ترين بصيرت است.

وي افزود:بصيرت يعني داشتن آگاهي و مطلع شدن از حوادث و اتفاقات ديروز، شناخت حال و پيش بيني براي آينده است.

سعيدي با اشاره به توطئه هاي دشمنان عليه نظام اسلامي گفت: در اين شرايط بايد همواره هوشياري و بصيرت خود را ارتقا دهيم و نبايد از دشمن غفلت کرده يا ناخودآگاه در دام دشمن گرفتار شويم .

وي، دوري از ولايت را عامل بي بصيرتي دانست و گفت: دليل اصلي گمراهي جامعه اسلامي دوري از ولايت است که سبب هلاکت و نابودي انسان مي‌شود، انحراف و گمراهي مردم به‌خاطر زاويه گرفتن از ولايت در روايات متعدد آمده است.
 
مردم در انتخابات به اصلح بودن کانديداها توجه کنند
حجت الاسلام سعيدي در ادامه با اشارزه به انتخاب پيشروي مجلس گفت: انتخاب نمايندگان بايد با تدبر و عقلانيت باشد چراکه هر نماينده نشانه عقل، فهم، درک و شعور مردم منطقه است، بايد کسي انتخاب کنيم که موجب افتخار و سربلندي باشد نه اينکه مردم بخاطر انتخاب سرافکنده شوند.

وي با اشاره به سخن رهبر انقلاب گفت: هر چه انتخاب کنيد براي خود انتخاب کرده‌ايد، انتخاب خوب شما به خودتان برمي‌گردد، انتخاب با غفلت هم بدي‌اش به خودتان برمي‌گردد.

امام جمعه  موقت لردگان تصريح کرد: خريد راي در انتخابات خيانت به مردم است و مردم حتما دست رد به سينه کانديداهايي خواهند زد که چنين تفکري داشته باشند.

وي اشاره داشت: بايد افرادي انتخاب شوند که صلاحيت و لياقت کافي براي نمايندگي اقشار مختلف مردم را داشته باشند.

حجت الاسلام سعيدي دارا بودن تحصيلات و تخصص متناسب با شرايط روز را يکي از شروط اصلي و مهم نمايندگي نام برد و ابراز داشت: اين اصل را بايد مدنظر داشته باشيم که افراد شايسته را به ميدان خدمت بفرستيم.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۸:۵۰

27 Dec 2019