۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۳۵۳۷
سردار اکبری؛

فضای مجازی در دنیای امروز تبدیل به فضای حقیقی شده است / دنیا مجازی اما حقیقی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز حضور در فضای مجازی در واقع حضور در میدان حقیقی است و باید افراد در صحنه حضور داشته باشند.
فضای مجازی در دنیای امروز تبدیل به فضای حقیقی شده است / دنیا مجازی اما حقیقی
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: امروز اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و همچون دوران انقلاب از ارزش بالایی برخوردار است .

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال است که در گفتمان های خود هوشیاری در فضای مجازی را مطالبه کرده اند گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی  اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه تمامی حوادث و فتنه هایی که در گذشته اتفاق افتاده  ریشه آن از فضای مجازی بوده است بیان داشت:  حضور در فضای مجازی خود یک جنگ نرم با دشمن  بوده که نیاز است همه ما در آن حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برخی اقدامات بچه های انقلابی در فضای مجازی منجر به عقب نشینی دشمن می کند اظهار کرد:  امروز حضور در فضای مجازی در واقع حضور در میدان حقیقی است و باید افراد در صحنه حضور داشته باشند.

سردار اکبری  با اشاره به اینکه عده ای مریض بوده و به دنبال جنگ روانی هستند  اذعان داشت:  مجموعه بسیجی ما نسبت به فضای مجازی باید حساس باشند و نگذارند دشمن این فضا را بدست بگیرد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۰۱

26 Dec 2019