۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۳۵۱۳
ثبت اختراع اره هیزم بر زاگرس تنها خواسته من از مسئولین؛

صفر تا صد ساخت اره هیزم بر زاگرس با خودم بود /مسئولین هیچ گونه حمایتی از من نکرده اند

طراح اره هیزم بر زاگرس گفت: از صفر تا صد ساخت این دستگاه با هزینه های خودم بوده است ، تا کنون مسئولین هیچ گونه حمایتی از من نکرده و تنها خواسته من از آن ها این است که کمکم کنند تا بتوانم طرحم را ثبت کنم .
صفر تا صد ساخت اره هیزم بر زاگرس با خودم بود /مسئولین هیچ گونه حمایتی از من نکرده اند
جواد مرادزاده طراح اره هیزم بر زاگرس  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: طرح اره هیزم بر زاگرس نمونه کاری است که آن را به مرحله ساخت رسانده و نمونه خارجی ندارد.

وی تصریح کرد: از قابلیت های این طرح برش چوب تا 27 سانتی متر با ایمنی و سرعت کار بالا است .

مراد زاده با اشاره به اینکه این دستگاه نیازی به خنک کاری تیغه ندارد اظهار کرد: از این دستگاه می توان به صورت مداوم و بدون نیاز به وقفه استفاده کرد.

وی با اذعان بر اینکه جابه جایی و حمل کردن این دستگاه آسان است  خاطر نشان کرد:  این دستگاه قابلیت بومی سازی صد درصد را دارد و با قیمت مناسب می توان آن را به فروش رساند.

مراد زاده با بیان اینکه طرحم را برای اولین بار در نمایشگاه بسیج توانسته ام ارائه دهم گفت: تنها به دنبال ثبت کردن این طرح هستم که کس دیگری نتواند ازآن کپی برداری کرده و به اسم خود ان را تمام کند.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه را برای کارگاه خودمان ساخته ام بیان داشت: چنانچه بودجه ای و یا تسهیلاتی در اختیار من بگذارند می توانم این طرح را توسعه داده و به دنبال آن اشتغال زایی زیادی نیز انجام دهم.

مراد زاده با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولین نشده ام گفت: از صفر تا صد ساخت این دستگاه با هزینه های خودم بوده و تا کنون مسئولین هیچ گونه حمایتی از من نکرده اند.

وی تنها خواسته خود از مسئولین را در این دانست که کمکش کنند تا بتواند طرح خود را به مرحله ثبت برساند و بعد از آن طرح را توسعه داده و در اشتغال زایی بتواند سهیم باشد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۸:۵۸

26 Dec 2019