۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۵۰۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آفت جامعه فعلی وجود برخی مسئولین نا اهل است/مراقب انتخابات پیشرو باشیم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی ازبزرگترین مشکلات جامعه فعلی ما نبود مسئولیت به دست نسانیهای اهل بوده و موجب صدمه زدن به مردم می شوند.
آفت جامعه فعلی وجود برخی مسئولین نا اهل است/مراقب انتخابات پیشرو باشیم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت  الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با دعوت و توصیه به تقوای الهی گفت:  انتخابات آتی بسیار مهم و حیاتی بوده و باید دقت کنیم چه کسانی را انتخاب می کنیم.

وی با اشاره به صفت هایی که یک مدیر خوب در جامعه گفت: مدیریک جامعه باید توانمند فکری علمی تخصصی داشته و هرکسی بدون تخصص لازمدر هر جایی قرار بگیرد به نفع جامعه نخواهد بود.

نکونام تاکید کرد: باید مراقب باشیم مسئولیت ها را به دست کسانی بدهیم وکسانی را انتخاب کنیم که شایستگی این مقام را داشته باشند.

نماینده ولی فیه در چهارمحال وبختیاری با اشاره به برخی مسئولین نابکار در کشور گفت: یکی ازبزرگترین مشکلات جامعه فعلی ما نبود مسئولیت به دست نسانیهای اهل بوده و موجب صدمه زدن به مردم می شوند.

امام جمعه شهرکرد عدم توانمندی لازم برخی از کاندیدا را خیانت دانست و گفت: کسانی که در انتخابات مختلف کاندید می شوند بایستی به شناخت کامل از خود رسیده و تمام تلاش خود را برای  متخصص بودن در حوزه تخصیی خود را داشته و توانمند باشد و مطمن باشد بتواند دردی را از مردم  حل کند.

نکونام عدم توانایی برخی از مسئولین را ضعف بزرگ دانست و گفت: کار باید به دست اهل سپرده شود تا برای کشور مشکل پیش نیاید؛ ظرفیت کشور ما بالا بوده نیاز است مسئولینی بر سر کار بیایند که این سرمایه ها را شناسایی و به درستی و در جهت رفاه مردم بکار ببرد.

وی با اشاره به اینکه نجات و پیروزی از آن کسانی است که از منافع خود گذشته و تلاش میکنند مطیع ولی فقیه باشند، افزود: این گروه قطعا سرنوشت خوب و شایسته ای خواهند داشت و برخلاف این گروه عده ای که همیشه به دنبال منافع خود خواهند بود قطعا سرنوشت خوبی نخواهند داشت.

وی یکی از زیبایی شب یلدا را زیبایی فکری دانست وگفت: گردش شب و روز و گردش ماه و منظورمه شمسی افلاک نشانه قدرت خداوند متعال بوده و ایمان انسان باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه از دیگر زیبایی های این شب را زیبایی خلاقی عنوان وگفت: سنت هایی که برای این شب وجوددشاته و صله رحم را افزایش داده این ها بهترین ویژگی های اخلاقی است.

وی زیبایی اجتماعی را پیوند جامعه خواند وگفت: همه به یک سنت زیبا پاینبد بوده و همیشه مداوم دارد و این زیبایی ها جامعه را مستحکم خواهد کرد.

نکونام پرهیز از ریخت و پاش ها و اسراف در این شب را مهم دانست وگفت: مراقب باشیم اطرافیان ما دلشان شکسته نشود یا خانواده ای شرمنده فرزند خود شود.

وی با اشاره به روز ایمنی در زلزله وکاهش بلایای طبیعی گفت:  انسان همیشه باید منتظر حادثه بوده  و آموزش های لازم را دیده باشد و خود را برای هر اتفاقای محیا می کند.

انتهای پیام/1
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۲:۲۹

26 Dec 2019