۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۳۴۹۲
صنایع نیمه مزاحم سرو سامان داده شود؛

کلافگی مردم شهرکرد از صنایع مزاحم / قوانین دست و پا گیر اداری در ساماندهی فناوران

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: چندین سال است از طرح راه اندازی مجتمع فناوران 2 شهرستان شهرکرد بمنظور ساماندهی صنایع مزاحم و نیمه مزاحم میگذرد اما متاسفانه تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.
کلافگی مردم شهرکرد از صنایع مزاحم / قوانین دست و پا گیر اداری در ساماندهی فناوران
فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه چندین سال است از طرح راه اندازی مجتمع فناوران 2 شهرستان شهرکرد  بمنظور ساماندهی صنایع مزاحم و نیمه مزاحم  میگذرد گفت:  زمین های این طرح در طرح جامع شهرکرد با کاربری خدمات شهری قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه  با تجميع و ساماندهي صنايع مزاحم و نيمه مزاحم در مجتمع فناوران 2، فعاليت حدود دو هزار نفر ساماندهي مي شود  تصریح کرد: با سامان دهی مجتمع فناوران رفاه و آسایش مردم  دو چندان می شود.

رئیسی با اشاره به اینکه لازم است مسئولین امر نتایج نهایی جهت اجرای  این طرح را اطلاع رسانی کنند گفت: فناوران یک،  پاسخگوی مردم  نیست و مزاحمت های بسیاری را برای شهر و مردم ایجاد کرده است.
 
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به  افزایش شهرنشینی شاهد انبوه واحد های صنعتی و مشاغلی هستیم  که بدون هیچ نظم و قانون مشخص  مشکلاتی را در شهر جهت عبور و مرور مردم ایجاد و باعث زشت شدن چهره شهر شده است.
 
وی با اشاره به استقرار مصالح فروشان و آهن فروشان در خیابان امیر کبیر شهرکرد افزود : از سوی شورای اسلامی شهر شهرکرد پیشنهاداتی جهت ساماندهی و استقرار این صنوف در مکان هایی مشخص شد که متاسفانه شرکت شهرک های صنعتی زیر ساخت های مناسبت را جهت  ساماندهی این قشر تا کنون ایجاد  نکرده است .
 
رئیسی تصریح کرد:  متولیان امر باید تصمیمی قاطع برای سامان دهی صنایع مزاحم و نیمه مزاحم کرده و فعالیت آن ها در سطح شهر را ممنوع کنند.
 
رئیسی دهکردی با اشاره به ساماندهی مکان خواروبارفروشان شهرکرد خاطر نشان کرد:  انتقال خوار و بار فروشان از داخل شهرکرد به بیرون باید در اولویت قرار گرفته و به سرعت اجرایی شود چرا که  افزایش آسایش عمومی  و همچنین کاهش ترافیک از مزایای خروج این صنف از داخل شهر است.
 
وی با اشاره به اینکه به اینکه زیرساخت های زمین موجود در کنار میدان میوه و تره بار شهرکرد شامل آب، برق، گاز، تلفن، جاده های دسترسی و غیره به طور کامل موجود است اظهار کرد:  باید مسئولین نسبت به سرو سامان آن تسریع نمایند .
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۱:۴۲

27 Dec 2019